חום וטמפרטורת אמבטיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חום וטמפרטורת אמבטיה
    שיר
    08/07/2012

    בתי בת 9 חודשים.
    האם חום המים באמבטיה עדיין צריך להיות 37 מעלות או שאפשר פחות בגלל מזג האוויר החם?

    כל כמה זמן אפשר לתת נובימול וכל כמה זמן נורופן? הבנתי שאפשר לשלב בניהם. איך עושים זאת במידה והחום עיקש ולא יורד? נגיד, אפשר לתת נורופן ואחרי שעתיים נובימול ורק לשמור על הפרש בין נורופן לנורופן ונובימול לנובימול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חום וטמפרטורת אמבטיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חום וטמפרטורת אמבטיה - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    10/07/2012

    חןם האמבטיה צריך להיות נעים. ולא להמדד במד חום, אלא בגב כף היד.את הנעימות שבמים את תרגישי לפי נוחות הילדה באמבטיה.
    בנוגע לנובימול ונורופן. ניתן לשלב בין התרופות. בין נובימול לעצמו 4 שעות, בין נורופן לעצמו 8 שעות. בין שתי תרופות אלה אין צורך להמתין כלל.
    באופן כללי, חום בפני עצמו לא מהווה סיבה לטיפול בהורדת חום (כמה שזה נשמע מפתיע...) הטיפול להורדת חום נועד לשפר את המצב רוח של הילדה ואת "איכות חייה" למרות שהמחיר שבהורדת חום הוא הארכת (!) משך המחלה, קרוב לודאי... ופגיעה ביכולת הגוף להתמודד עם המזיקים התוקפים אותו.
    זהו מחיר יקר שאנחנו מוכנים לשלם בעבור איכות החיים של הילדה.
    אבל... אם יש לה חום, והיא מרגישה טוב, ולא סובלת - אני ממליץ לא להוריד את החום.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום