הנקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הנקה
    נירה
    04/08/2012

    בתי נולדה במשקל 3.220 וירדה במשקל בבית החולים מאחר והנקתי אותה ללא חיזוק של פורמולה, השתחררנו במשקל 2945
    לאחר שבועיים שבאנו לבדיקת מעקב משקלה היה 3.150
    רופא הילדים המליץ כי מאחר ולא הגיעה למשקל הלידה חוץ מההאכלות במהלך היום להעיר אותה בלילה לאכול כל ארבע שעות. במהלך הלילה נתנו לה בקבוק שאוב מאחר ובזמן שינה היה בלתי אפשרי לגרום לה לאכול. עכשיו חודש ותשעה ימים לאחר הלידה משקלה 3.600 והרופא אמר לנו להפסיק להעיר אותה ולתת לה להתעורר מתי שתהיה רעבה.
    כרגע אנחנו עדיין נותנים לה בקבוק שאוב ארבע שעות לאחר ההנקה האחרונה, לדוגמא אם אכלה בשש בערב בעשר בלילה נאכיל אותה בבקבוק.
    שאלתי היא האם גם ארבע שעות לאחר מכן (לאחר הבקבוק) להאכיל אותה או לתת לה לישון ולהתעורר מתי שתהיה רעבה?

    אנו מתגוררים בחו"ל ואין לנו גישה למקומות כמו טיפת חלב ומתייעצים עם רופא ילדים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הנקה - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    04/08/2012

    במידה וכעת העלייה שלה במשקל היא סבירה כ-200 גרם בשבוע הרי שאין צורך ךהעירה במיוחד.
    אם עדיין לא בהחלט ניתן להוסיף עוד ארוחה.
    שלך
    פרופ איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום