בוכה רב היום וסובל מגזים דחוףףףף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוכה רב היום וסובל מגזים דחוףףףף
    יעל
    20/08/2012

    תינוק בן שלושה שבועות שרב היום בוכה, הבכי בה והולך מאוד חזק מלווה בצרחות ואפילו קצת דמעות. לפעמים גם בלילה. אני די בטוחה שזה גזים כי כשהוא מפליץ הוא נרגע. אבל עדיין הבכי חזק מאוד. התקשרתי לרופא הילדים לקבוע תור והוא אמר שאין צורך שזה טבעי שהוא יבכה מהגזים להיות סבלניים להמשיך עם הטיפות ובנוסף לתת לו טיפה תה קמולמיל. שבוע בא גם ככה אנינו הולכים לחיסון.
    האם זה הגיוני??? כי אני יושבת בבית וממש דואגת. תינוק שסובל מגזים ככה יבכה??
    התינוק מקבל פורמולה
    ולא ישן??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוכה רב היום וסובל מגזים דחוףףףף - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    23/08/2012

    יעל שלום.
    רפואה טובה לא עושים בטלפון... וגם לא עושים באינטרנט.
    ילד שסובל מאי שקט, עצבני, בוכה כל היום, צריך להיבדק פיזית ע"י רופא.
    אם אכן למסקנה האבחנה היא קוליק (לאחר בדיקת רופא ושלילת סיבות אחרות לאי שקט), ניתן לטפל במסאג'ים לבטן, החזקה על הידיים, ויש גם טיפולים תרופתיים אפשריים (סימיקול).
    רפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזו פורמולה הוא אוכל?

    ליאת
    26/08/2012

    אחרי שתבדקו אצל הרופא, ובעזרת השם הכל יהיה בסדר, בטח גם תדברו על הפורמולה.
    תבדקי עם הרופא את סימילאק קומפורט, שהוא מיוחד לעיכול עדין. רק 2% לקטוז (שעל פי רוב הרגישות אליו יוצרת את הבעיה) והחלבון שלו מפורק חלקית, ככה שהוא ממש ממש מתאים לעיכול עדין. אני ממליצה, כי לנו זה מאוד עזר.
    אז שווה לשאול ולנסות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום