שתיית מים מרובה לתינוקת בת 7 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שתיית מים מרובה לתינוקת בת 7 חודשים
    סיון
    19/09/2012

    שלום רב,
    בתי בת 7 חודשים ואוכלת 4 ארוחות ביום כל 4 שעות לערך:
    בבוקר מטרנה בערך ( 200 מיל עם דייסה)
    בצהריים ירקות טחונים עם מנת בשר (בערך 250 מיל)
    אחה"צ פירות (160 מיל..היא לא כ"כ אוהבת)
    ובערב לפני שינה מטרנה עם דייסה (בערך 200 מיל)

    היא מאוד אוהבת לשתות מים. אני בעיקר נותנת לה אחרי פירות וירקות כי אני יודעת שזה מצמיא. היא יכולה לשתות בבת אחת סביב 100 מיל. לעיתים אני מוציאה לה את הבקבוק כי נראה לי שהיא שותה יותר מדי.
    לדעתי, זה לא מרעב כי היא אוכלת מסודר ואינה בוכה כשאני מוציאה לה את הבקבוק מים.
    היא מיד פותחת את הפה ושמחה כשאני מקרבת את הבקבוק.

    היא שותה ביום סביב 300 מיל של מים.

    האם זה תקין?
    כמה תינוקת בגילה אמורה לשתות?
    משקלה סביב 7.5-8 ק"ג

    תודה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתיית מים מרובה לתינוקת בת 7 חודשים - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    27/09/2012

    סיון שלום.
    רוב הכלכלה של ביתך ממילא היא מימית ונוזלית (הפורמולות החלביות הן מימיות).
    אם היא עולה היטב במשקל (בעקומות הגדילה של טיפת חלב) ללא כל בעיות, לא הייתי מגביל אותה בשתיה. אם היא מדשדשת במשקל ולא עולה יפה, אז את אותם נוזלים הייתי נותן עם קלוריות (עם אבקה של פורמולה בפנים).
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום