אטופיק דרמטיטיס - עזרה דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אטופיק דרמטיטיס - עזרה דחוף
    אור
    10/11/2012

    שלום רב ,
    בתי בת שנה וחודשיים לפני כחודש עברנו לגור בסין , מזג האויר כאן קר ויבש מאוד והאסטמה פרצה לה בצורה קשה, היא מתעוררת באמצע הלילה ומתגרדת, שמתי לה ג'ל אלוורה להרגעה.
    אינני יודעת כבר כיצד לעזור לה אני שמה לה כל מדבר אפשרי , קרם לחות , אטופיק קלייר (שנגמר לי) , סבונים שמנים , מקלחות קצרות לא חמות.
    אינני רואה שום שיפור , יש לי משחה שנקראת יומובט שהיא עם סטרואידים, האם כדאי לשים לה ? ואם כן האם למרוח על כל הגוף ? מכיון שכל הגב והבטן מאוד מאוד מחוספסים.
    אודה לתשובתך המהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אטופיק דרמטיטיס - עזרה דחוף - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    11/11/2012

    אור שלום.
    טיפול מניעתי באסטמה של העור מסתכם בשימוש העור בקרם גוף, ואמבטיות עם מים ושמן (בלנאום הרמל, אמול, שמן תינוקות).
    כאשר יש התרצויות משתמשים בסטרואידים (כמו יומובט) על הנגעים העוריים בגוף, וסטרואידים עדנים לפנים.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום