פטרייה באיבר המין לתינוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פטרייה באיבר המין לתינוק
    אורטל
    02/12/2012

    שלום לפני כ 4 ימים הופיע לבני בן השנה וחודשיים אדמומיות באזור העליון בפין בעיקר מהנקודה שממנה יוצא השתן קצת על האשכים ובמפשעה בצד ימין
    דיברתי עם הרופא בטלפון והוא אמר לי למרוח לו פוליקוטן (היה לי בבית ) בבוקר ובערב .
    לא היה שיפור אז הגעתי לרופא ביום שישי לפני יומיים והוא קבע כי יש פטרייה ונתן לי עוד 2 משחות למרוח משחה בשם בקטרובן ועוד משחה ששמים כל החתלה ששכחתי את שמה

    עדיין אני לא רואה שיפור .

    הילד לא ישן טוב בלילה ומתעורר הרבה ובוכה . ביום הוא בסדר , לא בוכה ולא מתלונן .

    האם פטרייה כזאת כואבת / מגרדת .

    מה עוד אפשר לעשות בשביל להקל עליו ?

    תודה מראש
    אורטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פטרייה באיבר המין לתינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פטרייה באיבר המין לתינוק - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    03/12/2012

    אורטל שלום.
    המשחה הראשונה כוללת בתוכה חומר אנטיפטרייתי. השניה שציית היא אנטי-חיידקית (אנטיביוטיקה). לא ציינת את השלישית.
    הרבה פעמים די בטיפול במשחה לא תרופתית חזקה, ובשמירה על איזור הישבן יבש ע"י החלפה תדירה של טיטולים, ולעיתים להשאיר את הילד ללא חיתול כשאפשר, לצורך אוורור טבעי.
    תני עוד זמן.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום