דם בצואה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דם בצואה
    רוית
    29/01/2013

    שלום,
    הבן שלי בן 4 חודשים יונק בלבד. בחודש האחרון לערך הופעיו מספר פעמים 'חוטי' דם בצואה שלו, כמו כן הקיקי רירי. ניסיתי להסיר את מוצרי החלב מהתפריט שלי, אבל אני לא יודעת אם זה משפיע כי הדם ממשיך להופיע בערך אחת לשבוע וחצי שבועיים.
    נעשתה תרבית שיצאה שלילית
    רופא הילדים טוען שמאחר וההתפתחות תקינה ולא ניכר שהילד סובל ניתן להניח שזה שום דבר. הילד באמת מתפתח ועולה במשקל יפה אבל אני מאוד מודאגת.
    מה כדאי לבדוק? אני אפילו לא יודעת לאיזה כיוון לפנות מבחינת הבדיקות, מה זה יכול להיות?
    אני מאוד אודה אם תענו לי, אני מאוד מודאגת.
    תודה
    רוית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דם בצואה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דם בצואה - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    30/01/2013

    רוית שלום.
    דם בצואה יכול להיות מכמה סיבות, אחת מהן היא זיהומית, וזו הסיבה מדוע נלקחה תרבית צואה, שיצאה שלילית. יש ילדים הרגישים לחלב וזה עלול להתבטא בדימום מהמעיים שלהם, ולעיתים בליעת דם (כאשר הילד היונק פוצע את אימו בזמן היניקה) - יכולה להוביל ליציאה דמית. כמו"כ פיסורה (פצע באזור פי הטבעת) או בעיות קרישה (האם הילד קיבל ויטמין K לאחר לידתו?) עלולים לגרום לדימום בצואה.
    בכל מקרה, אם הילד מתפתח היטב, ומדובר בדימומים כאלה אחת לשבוע וחצי שבועיים, אני מסכים עם הרופא המטפל שיש רק להמשיך ולראות איך מתפתח הילד, ושאין תופעות נוספות.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום