אכילת יתר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אכילת יתר
    רוני
    26/07/2013

    שלום,
    ביתי נולדה לפני שבוע במשקל 2.630. מבית החולים היא יצאה במשקל 2.400 ונאמר לנו לתת לה 45 CC של תחליף חלב כל שלוש שעות (אני לא מניקה). בימים הראשונים היא באמת אכלה מעט ולרוב לא הגיעה לכמות הרצויה.
    אבל ביומיים האחרונים היא קפצה בכמות ואוכלת בין 90 ל120 CC בארוחה, כל 3-4 שעות.
    האם יתכן שהיא אוכלת יותר מידי (זו קפיצה ענקית בכמות שקרתה מאוד מהר)?
    חשוב לציין שאנחנו נותנים לה לאכול לפי רצונה, שזה בערך כל שלוש עד ארבע שעות.
    היא ישנה היטב, לא פולטת ולא מקיאה והיציאות שלה טובות- יש פיפי כמעט בכל החלפה, יותר משש פעמים ביום. וקקי לפחות ארבע- חמש פעמים ביום.
    האחות בטיפת חלב אמרה לנו שאם לא תרד בכמות בתוך יומיים לגשת לרופא ילדים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אכילת יתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילת יתר - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    28/07/2013

    רוני שלום.
    אם היא אוכלת ללא כל קושי, ואינה פולטת אחר כל ארוחה, ועולה היטב במשקל - אז זה בסדר גמור.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום