הצטברות כלי דם בשפה לבת שנה ושמונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הצטברות כלי דם בשפה לבת שנה ושמונה
    אילה
    30/07/2013

    בתי בת שנה ושמונה חודשים ומאז שנולדה יש לה על השפה התחתונה הצטברות של כלי דם ומה שנוצר לה שם זה בלוטה אדמדמה מעל השפה..עד היום אמרו לנו (רופא הילדים, טיפת חלב וסתם אנשים בעלי ניסיון, כביכול) שזה יעבור עד גיל שנתיים בערך ולכן לא ייחסנו לזה חשיבות..היום אמרה לנו רופאת הילדים שלה (החלפתי לה רופא) שזה לא יעבור מאליו אלא רק דרך התערבות כירורגית וכי אין לזה חשיבות רפואית/בריאותית.
    רציתי להתייעץ איתך מתי לפי דעתך כדאי להוציא לה את הבלוטה אם בכלל....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצטברות כלי דם בשפה לבת שנה ושמונה - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    30/07/2013

    מתוך מה שאת כותבת אני מבין שמדובר בהמנגיומה בשפה התחתונה.
    יש טיפולי תרופתיים שאינם כירורגים למצב זה.
    ויש גם מצב שיש היעלמות הדרגתית של הממצא (לעיתים עד גיל מבוגר יותר, 5-10 שנים).
    אני ממליץ לפנות לבדיקת רופא עור ילדים אשר מתעסק בהמנגיומות בילדים.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום