בת חצי שנה, פולטת הרבה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת חצי שנה, פולטת הרבה
    ריקה
    22/08/2013

    שלום רב
    ביתי בת חצי שנה
    ילדה טובה, אוכלת וישנה יפה. עולה יפה במשקל. נמצאת באחוזון 95% מבחינת משקל (נולדה גם באחוזון ומשקל גבוה- כמעט 4 קילו ושומרת על זה..).
    מאז המעבר לאוכל מוצק התחילה לפלוט הרבה. לא משהו מדאיג אבל זה מוזר כי לא הייתה פולטת כמעט בכלל כשהייתה ניזונה מבקבוק בלבד.
    יש לציין שבמקביל היא התחילה לזוז ולהתהפך ושהיא עדיין משלימה כמויות מהבקבוק אחרי הארוחה אז לדעתי היא פשוט פעילה מאוד פיזית אחרי האוכל בשילוב אולי עם כמויות גדולות שלא יודעת עדיין לווסת.
    השאלה היא אם יש מקום לבירור נוסף..
    אני יודעת שפילטות זה לא עניין רציני אבל כאמור- זה התחיל רק בשבועות האחרונים וזה קורה לאחר כל ארוחה
    אודה להתייחסות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת חצי שנה, פולטת הרבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת חצי שנה, פולטת הרבה - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    03/09/2013

    ריקה שלום.
    נראה לי שאין ממה לדאוג.
    לעקוב אחריה, שהיא עדיין עולה במשקל, ושמדובר רק בפליטות ולא בהקאות.
    אם תלונות אלה נמשכות - יש לפנות לבדיקת רופא.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום