חיסון תינוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיסון תינוק
    עינב
    27/08/2013

    יש לנו 3 ילדים , בת 6 ,בן 3 וחוסנו נגד פוליו בטיפות השבוע. בננו התינוק בן 3 חודשים קיבל מנה אחת של מחומשת בגיל חודשיים. בטיפת חלב נמסר כי ניתן להקדים את המחומשת השניה לגיל 3 חודשים ומיד לאחר מכן לקבל את חיסון הפוליו המוחלש .האם אין סיכון בהקדמת החיסון המחומש ? האם יש צורך בחיסון החי המוחלש לתינוק? האלטרנטיבה השניה היא לחכות לגיל 4 חודשים אבל אז אצטרך להקפיד להרחיק את הבוגרים מהתינוק למשך תקופה זו .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיסון תינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיסון תינוק - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    03/09/2013

    עינב שלום.
    ההנחיות לטיפות חלב הן להקדים את החיסון הראשון ל 6 שבועות, ואז השני ממילא מוקדם גם הוא, ועימו אפשר לתת את החיסון המוחלש.
    ההמלצות הן לחסן כל ילד מעל גיל חודשיים אשר חוסן בחיסון מומת אחד לפחות, ועד גיל 9 שנים.
    יש להקפיד על הגיינה בעיקר מהילדים הגדולים כלי הקטן, בפועל, גם אם "ידבק" מהם\ הוא כבר מוגןם מהחיסון הראשון המומת שקיבל.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום