שחיית תינוקות-גיל שלושה חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שחיית תינוקות-גיל שלושה חודשים
    מיכל
    12/09/2013

    הי רציתי לשמןע חוות דעת לגבי שחיית
    תינוקות בגיל שלושה חודשים האם אכן משפר ומחזק הביטחון ומחזק התפתחות כמו הרמת
    ראש? מה לגבי הדבקוית במחלות בבריכה .. האם שחייה בחורף מגבירה הצטטנות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחיית תינוקות-גיל שלושה חודשים - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    30/09/2013

    מיכל שלום.
    יש דעות לכאן ולכאן... האיגוד האמריקאי לרפואת ילדים ממליץ על לימוד שחיה מגיל 5 שנים. זו במטרה ללמוד שחיה. אבל אין כל בעיה להכניס תינוק / ילד צעיר מגיל זה לבריכה כדי שיהנה מהמים, בתנאי שמישהו מבוגר נמצא לידו כל הזמן.
    הדבקויות במחלות בריכה? ומה עם הדבקויות במחלות בגן הילדים? במעון? - בכל מקום אפשר להידבק. אם התינוק הספציפי שלך חוזר עם דלקות אזניים חוזרות ונשנות (בד"כ דלקת אזניים חיצונית) בעקבות שחייה בבריכה, אז הייתי מוותר בשלב זה. ילד בעל מערכת חיסונית תקינה לא אמור להדבק דוקא בבריכה ממחלות בריכה :)
    שחייה בבריכה מחוממת, עם הקפדה על ניגוב ולבוש חמים מייד אחרי שחיה - איננה מסוכנת, ולא אמורה להגביר הצטננות. שהייה בגוף חשוף במקום קר - כן יכולה. בכל מקרה, בגיל 3 חודשים, שהות בבריכה היא בעיקר חוויתית, לא ללמוד שחיה, ולא בכל מחיר (בריכה לא מחוממת וכד').
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום