התייעצות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות
    YASMIN
    04/11/2013

    שלום רב. בתי בת שנה וחודשיים, מגיל 3 חודשים הייתה מאובחנת כאלרגית לחלבון של חלב פרה, אחרי שהייתה לה פריחה אדומה על הפנים מייד אחרי סיום ארוחה ומאז היא נזנת מפורמולה נאוקייט. בגיל 11,5 חודשים היינו בבדיקה חוזרת אצל אלרגולוג ואחרי טסטים שהוא עשה, אמר לנו שאלרגיה חלפה ואפשר לתת פורמולה חלבית וגם מוצרי חלב. התחלתי לתת לה מטרנה חלבית וגם מעדנים. כ 5 ימים היא אכלה את זה והכול היה בסדר ומיום 5 מייד לאחר ארוחה של מטרנה היקיאה. ניסיתי עוד 4-5 ארוחות, אותו דבר.גם כמה ימים אחרי זה היקיאה גם אחרי שאכלה מעדן דניאלה. מאז הפסקתי עם מטרנה חלבית ומעדנים וחזרתי לנאוקייט. מה זה יכול להיות אם הרופא לאחר טסטים שלילים אמר שאלרגיה חלפה? ואיזו פורמולה אתה ממליץ לתת לה במקום נאוקייט או להמשיך איתו. אשמח לעזרתך, תודה, יסמין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    07/11/2013

    יסמין שלום.
    אם עברתם טסטים שליליים, אז כנראה אין אלרגיה לחלב.
    עם זאת, יתכן שהיא קבלת עומס של חלב בבת אחת יותר ממה שהיא רגילה.
    אני הייתי מחזיר אותה לכלכלה חבית בהדרגה!. אפשר לתת לה רוב ארוחות ביום נאוקיין, ומנה אחת של פורמולה חלבית, ובהדרגה להעלות את הכמות של הכלכלה החלבית (חלבון פרה מלא) על לפני הכלכלה המפורקת.
    אם עדיין יש הקאות - יש צורך לברר מדוע. ויתכן פניה חוזרת לאלרגולוג.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום