חיסון לתינוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיסון לתינוק
    ענת
    09/06/2014

    הנכדה שלי בת חודש וחצי וכלתי מסרבת שיתנו לה חיסונים. קראה כתבות שזה לא מועיל ואולי אפילו יזיק....אני כמובן מאד נגד זה. אבל אין לי שליטה זאת הבת שלה וגם בני (בעלה) בעדה. מה עלי לעשות? האם זה חמור שלא יחסנו? האם עלול להיות השלכות? האם לא מסוכן לתינוקת שלא יחסנו אותה?? אני פשוט לא מבינה את זה וזה מקומם. כלתי טוענת שזה סתם פרנסה לחברת תרופות וכו'. מה דעתך על כך?? תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיסון לתינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיסון לתינוק - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    24/06/2014

    שרה שלום.
    המלצות משרד הבריאות הן לחסן.
    החיסונים זכו להיות אחת ההמצאות הגאוניות של המאה האחרונה. ואנחנו עדים ברמה העולמית לירידה משמעותית בתחלואה השונה בזכות חיסונים אלה.
    ההחלטה על גידול הילדים היא של ההורים (ולא של הסבתא...), כך שמה שאת יכולה לעשות זה רק לכוון ולתמוך ולכבד את ההחלטה של בנך וכלתך, אשר קיבלו אותה כאנשים בוגרים ולאחר בירור.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום