ראש א-סימטרי לתינוק לאחר לידת ואקום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ראש א-סימטרי לתינוק לאחר לידת ואקום
    אמא ד.
    27/11/2014

    שלום רב,

    אני אמא לתינוק בן 7.5 חודשים שנולד לידת ואקום, מונח פנים כלפי מעלה.
    התינוק מתפתח בצורה תקינה לחלוטין. הבעיה היא - ראשו אינו סימטרי (יש בליטה למעלה, ועורף לא עגול). לאחר לידה אף אחד לא דיבר איתי על כך, וכיום אני מתגוררת בסין, פה המליצו הרופאים לבצע CT לתינוק כדי לוודא כי המוח של התינוק - תקין.
    האם זו המלצה נכונה? האם זה מסוכן לתינוק ביצוע של CT? אולי ישנם אבחונים נוספים שניתן לעשות? מה ההשלכות האפשרויות של ראש אי סימטרי?

    אולי עליי לפנות לפורום אחר?

    בתודה מראש,
    אמא מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראש א-סימטרי לתינוק לאחר לידת ואקום - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    24/12/2014

    שלום רב.
    הייתי ממליץ לך לפנות לפורום של נוירוכירורגיה ילדים.
    צריך לדעת האם הרופאים התרשמו ממלפורמציות נוספות במבנה הראש של הילד ומממצאים נוספים בבדיקה פיזיקלית שלו...
    בהצלחה ורפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום