ריפלוקס, גזים ועצירות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריפלוקס, גזים ועצירות
    לילו
    24/04/2015

    שלום. יש לי תינוקת בת 5 שבועות, יונקת בלבד. היא סובלת מרפלוקס כבר בערך שבועיים ולכן החלטתי לפני שבוע שלא לאכול מוצרי חלב ולבדוק אם היא משתפרת. אני משתדלת לאכול מאכלים חלופיים עשירים בסידן. בינתיים אין שיפור משמעותי אך הבנתי לשלוקח לגוף שבועיים להתנקות מהאנזימים של החלב. עד כה היו לה כשלוש יציאות ביום ופתאום ביומיים האחרונים לא היו לה יציאות כלל והיא סובלת מגזים וכאבי בטן, היא לא נינוחה ובוכה הרבה! מה מומלץ לעשות? האם כדאי לשנות משהו בתזונה שלי? לחזור לאכול מוצרי חלב? אודה לכל המלצה ועזרה ותודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריפלוקס, גזים ועצירות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלוקס, גזים ועצירות - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    17/06/2015

    שלום רב.
    הנקה זה המזון הטוב ביותר לתינוקות, לכן יש להמשיך להניק.
    אני לא חושב ששינויים בכלכלה שלך יהיו מאוד משמעותיים כי יש לתינוקות כאביבטן מסיבות נוספות, ולא רק מהחשיפה לחלב. לדוגמא - כאבי הקוליק המפורסמים.... שקורים לכל התינוקות.
    יש להחזיק אותה עם לחיצות על הבטן, וניתן להשתמש במקלי כאבי קוליק (כמו סימיקול).
    בכל מקרה, אם הכאבים נמשכים והאי שקט נמשך - לפנות לבדיקת רופא.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום