אינלציה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אינלציה
    חייקי
    23/01/2009

    שלום, בחודש וחצי האחרון הילד שלי בן שנה ושלושה חודשים יותר חולה מאשר בריא. פעם זה היה שיעול יבש ונזלת שלוותה לפני כך בחום ואז התרופות לא השפיעו אז עשינו אינלציה עם בודיקורט, טרבולין ומי מלח, בפעם שלאחריה הסימפטומים היו דומים אבל השיעול שונה- שיעול עם הרבה ליחה , הטיפול שניתן היה אותו טיפול. והיום שוב הוא עם חום גבוה 39.4 שיעול שלא מתגבר ונזלת הילד לא אפטי עם מצב רוח. הפעם הייתי אצל רופא אחר שאמר לתת לו בינתיים אקמולי בלבד ואם השיעול מתגבר לתת אינלציה עם החומרים: בודיקורט, ונטולין ומי מלח והוא אמר שהגרון אדום ושהוא ממליץ שנלך למומחה אף אוזן גרון וואם הילד מתחיל להיות אפטי אז אנטיביוטיקה. יש לי שתי שאלות: 1. האם זה נורמלי שהילד חולה כל כך הרבה, כל פעם בצורה טיפה שונה 2. האם זה נורמלי שדרך הטיפול היא אינלציה 3. האם זה לא טוב או מסוכן להשתמש בחומרים אלא על בסיס קבוע? נכון לעכשיו אני נותנת לו רק אקמולי להורדת חום בלבד. תודה רבה, חייקי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אינלציה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לחייקי

    ד''ר הדר ירדני
    24/01/2009

    שלום חיקי,
    ראשית, אנטיביוטיקה היא טיפול לזיהום חיידקי ולא לאפטיות.
    בגיל כזה - נדיר זיהום חיידקי בגרון, יתכן דלקת אוזן או דלקת ריאות אבל אז רופא הילדים אמור לאבחן זאת.
    ילדים רבים חולים בחורף בדלקות דרכי נשימה עליונות ולדעתי זה מה שאת מתארת. הטיפול אכן, אינהלציות. זה אינו מזיק לטווח הארוך ויכול אף לעזור.
    עצתי, באם אין שיפור חיזרי לבדיקה.
    בברכה, הדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום