שלום רב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום רב
    נוי
    24/01/2009

    שלום רב יש לי בת בת 8 חודשים וילד בן 5 שנים בזמן האחרון כל שבוע ביתי חולה במשהו אחר יש לציין שהיא עדיין לא במעון אלא עם אימי בבית לפני שבועיים התקררה מאוד חזק עם שיעול עם ליחה והיה לה חום וקיבלה מוקליט ומוקסיפין פורטה ביום חמישי שוב לא היתה רגועה חום לא היה ואיך שנגעתי לה באוזן צרחה הלכתי איתה למוקד דלקת באוזניים בלילה החום עלה ל 8 קיבלה אוגמנטין 400 2 סיסי בוקר וערב. כמו כן היא מאוד לא רגועה גם החניכיים שלה למעלה מאוד נפוחות אולי גם שיניים הכל ביחד. אני לא יודעת ספירת דם תקינה. כרגע מקבלת אוגמנטין והחום שלה הוא 37.4 לפעמים עולה ל 37.6 למה זה אודה לתשובות לחוצה מזה שכל פעם יש משהו ועדיין לא במעון יום נעים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום רב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לנוי

    ד''ר הדר ירדני
    24/01/2009

    שלום נוי,
    לדעתי מה שאת מתארת אלו מחלות ויראליות אופייניות לגיל.
    אני רואה שהיא מקבלת הרבה אנטיביוטיקה ואפילו "תותחים" - אוגמנטין..
    עד 38 מעלות זה חום תקין וגם באם עולה ל 38 ואף מעט יותר לא צריך למהר, צריך לראות מה מצב הילד.
    עצתי, בדיקה טובה אצל רופא ילדים והערכה לגבי המצב והצורך בטיפול זה או אחר.
    בברכה, הדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום