שינה, הצילו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שינה, הצילו
    צביה
    25/01/2009

    שלום רב, הבן שלי בן שנה וחודש. עד כה יישן איתנו בחדר במיטתו צמוד אליי, עד גיל 9 חודשים היה נירדם לבד ויישן לילה שלם, מאז שהתחיל לעמוד לא היה מצליח להירדם וללא ברירה התחלנו להרדים אותו על הידיים בהתחלה התנגד אך עם הזמן זה הפך להיות משהו שהוא פשוט לא יכול בלעדיו, מאז כמובן התחיל להתעורר בלילה ולבכות עד שלא אני לא מרימה אותו ומרדימה על הידיים ולפעמים פשוט הייתי מלטפת אותו והיה נירדם וזה היה ניגמר מהר וקורה פעם אחת בלילה . לפני מספר ימים החלטתי שזהו והעברתי אותו חדר וניסיתי ליישם את שיטת ה 5 דקות, נירדם יחסית מהר אבל התחיל להתעורר בלילה בצרחות מטורפות ושום דבר לא מרגיעה אותו, לא ידיים ולא בקבוק, אפילו כשנירגע ונירדם עלי ברגע שאני מניחה אותו במיטה יישר מתעורר והכל מתחיל מחדש. אני מרגישה כאילו עשיתי לו נזק או טראומה והחמרתי את המצב. מה עושים? ???? אני תשושה וגם ממש מקבלת את זה קשה הוא ממש מיסכן מודה מראש על עזרתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שינה, הצילו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לצביה

    ד''ר הדר ירדני
    25/01/2009

    שלום צביה,
    עשית את הדבר הנכון, ותאמיני לי שאני לא רעה.
    השאירו אותו בחדרו. הרדימי רק במיטה!
    כשמתעורר ובוכה, שלחי מישהו אחר, ליטוף, מילה טובה ולצאת. לא סיפור, לא הוצאה מהמיטה לא אוכל..
    כמה ימים נוראים, אבל טובה גדולה, בעיקר לבן.
    בברכה, הדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדכון ועוד שאלה בבקשה

    צביה
    30/01/2009

    תודה רבה על התשובה המהירה, אכן אני מנסה לעשות את כל מה שמייעצים לי המומחים. לאחר תשובתך אתמול יישמתי את מה שאמרת לי, אכלנו, עשינו מיקלחת ולישון, שמתי אותו במיטה ליטפתי אמרתי לילה טוב ויצאתי מהחדר, ואז החל הבכי ניכנסתי לאחר מספר דקות השכבתי ליטפתי ויצאתי וכך עשיתי עד שנירדם בערך 20 דקות. אבל הסיוט החל בלילה. מ 21.00 בערב יישן רצוף עד 2.00 בלילה ואז היתעורר והתחיל הבכי הפעם החלטתי שאני לא מוותרת, ניכנסתי השכבתי ליטפתי ויצאתי וכך כל כמה דקות. אבל הבכי נימשך למשך 3 שעות מ 2 עד 5 בבוקר הילד צרח צרחות עד שהשכנים כבר התחילו לדפוק בקיר... אני לא יכולתי יותר ונישברתי שנינו סבלנו נורא 3 שעות של נצח. אני יודעת שעשיתי משהו שאסור ולקחתי אותו אלינו לחדר שמתי במיטה שלו ונירדם ישר ויישן עד 9.00 בבוקר (יש לנו 2 מיטות). מאז שהיתעורר רק בוכה ורוצה ידיים. אני ממש נישברת אולי השיטה לא מתאימה לנו? מה לעשות??? בבקשה הצילו אני לא מסוגלת לעבור לילות כאלה (לצערי בעלי לא מוכן לשתף פעולה כיוון שקם לעבודה ב 5 בבוקר ויישן ולא שומע כלום) תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לצביה

    ד''ר הדר ירדני
    31/01/2009

    שלום צביה,
    צר לי שבעלך לא משתף פעולה.
    אין ברירה רק כך.
    בברכה, הדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום