מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שינה, הצילוצביה25/01/2009
שלום רב, הבן שלי בן שנה וחודש. עד כה יישן איתנו בחדר במיטתו צמוד אליי, עד גיל 9 חודשים היה נירדם לבד ויישן לילה שלם, מאז שהתחיל לעמוד לא היה מצליח להירדם וללא ברירה התחלנו להרדים אותו על הידיים בהתחלה התנגד אך עם הזמן זה הפך להיות משהו שהוא פשוט לא יכול בלעדיו, מאז כמובן התחיל להתעורר בלילה ולבכות עד שלא אני לא מרימה אותו ומרדימה על הידיים ולפעמים פשוט הייתי מלטפת אותו והיה נירדם וזה היה ניגמר מהר וקורה פעם אחת בלילה . לפני מספר ימים החלטתי שזהו והעברתי אותו חדר וניסיתי ליישם את שיטת ה 5 דקות, נירדם יחסית מהר אבל התחיל להתעורר בלילה בצרחות מטורפות ושום דבר לא מרגיעה אותו, לא ידיים ולא בקבוק, אפילו כשנירגע ונירדם עלי ברגע שאני מניחה אותו במיטה יישר מתעורר והכל מתחיל מחדש. אני מרגישה כאילו עשיתי לו נזק או טראומה והחמרתי את המצב. מה עושים? ???? אני תשושה וגם ממש מקבלת את זה קשה הוא ממש מיסכן מודה מראש על עזרתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לצביה
ד''ר הדר ירדני25/01/2009שלום צביה,
עשית את הדבר הנכון, ותאמיני לי שאני לא רעה.
השאירו אותו בחדרו. הרדימי רק במיטה!
כשמתעורר ובוכה, שלחי מישהו אחר, ליטוף, מילה טובה ולצאת. לא סיפור, לא הוצאה מהמיטה לא אוכל..
כמה ימים נוראים, אבל טובה גדולה, בעיקר לבן.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדכון ועוד שאלה בבקשה
צביה30/01/2009תודה רבה על התשובה המהירה, אכן אני מנסה לעשות את כל מה שמייעצים לי המומחים. לאחר תשובתך אתמול יישמתי את מה שאמרת לי, אכלנו, עשינו מיקלחת ולישון, שמתי אותו במיטה ליטפתי אמרתי לילה טוב ויצאתי מהחדר, ואז החל הבכי ניכנסתי לאחר מספר דקות השכבתי ליטפתי ויצאתי וכך עשיתי עד שנירדם בערך 20 דקות. אבל הסיוט החל בלילה. מ 21.00 בערב יישן רצוף עד 2.00 בלילה ואז היתעורר והתחיל הבכי הפעם החלטתי שאני לא מוותרת, ניכנסתי השכבתי ליטפתי ויצאתי וכך כל כמה דקות. אבל הבכי נימשך למשך 3 שעות מ 2 עד 5 בבוקר הילד צרח צרחות עד שהשכנים כבר התחילו לדפוק בקיר... אני לא יכולתי יותר ונישברתי שנינו סבלנו נורא 3 שעות של נצח. אני יודעת שעשיתי משהו שאסור ולקחתי אותו אלינו לחדר שמתי במיטה שלו ונירדם ישר ויישן עד 9.00 בבוקר (יש לנו 2 מיטות). מאז שהיתעורר רק בוכה ורוצה ידיים. אני ממש נישברת אולי השיטה לא מתאימה לנו? מה לעשות??? בבקשה הצילו אני לא מסוגלת לעבור לילות כאלה (לצערי בעלי לא מוכן לשתף פעולה כיוון שקם לעבודה ב 5 בבוקר ויישן ולא שומע כלום) תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לצביה
ד''ר הדר ירדני31/01/2009שלום צביה,
צר לי שבעלך לא משתף פעולה.
אין ברירה רק כך.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
