פצעים בפנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פצעים בפנים
    רוני
    01/02/2009

    שלום רב, ביתי בת חודשיים וחצי. בגיל חודש החלו לה פצעונים בפנים. שבועיים לאחר מכן היה "השיא" כשאפילו היו הפרשות נוזליות שקופות מחלק מהפצעים. מיד אחר כך הפצעים התייבשו ונראה היה כי חלפו. אך מספר ימים לאחר מכן הם חזרו ומאז לא יורדים. יש לציין כי גם אזור הצוואר מאד מגורה ואדמומי. בסה":כ כבר כחודש וחצי הפנים נראות מאד לא טוב עם הרבה פצעים (כרגע ללא הפרשות) האם זה דורש התייחסות מיוחדת או שזה הורמונלי ויעבור? הערה: לא נראה שהילדה סובלת. תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פצעים בפנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוני

    ד''ר בובי גרוס
    01/02/2009

    קשה מאוד וביתי אפשר לתת יעוץ על פריחה מבלי לראות.

    קרוב לודאי יש שילוב של שני מצבים. מצב הורמונלי שלאחר הלידה שיכול להמשת מספר חודשים וחולף מעצמו. השני זה דרמטיטיס סבוראה - סביב הצואר, מאורלי האוזניים ובאזורים שונים.

    אם זה מאוד חמור יש תכשירים שאפשר למרוח. נא לפנות לרופא הילדים לאיבחון וטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום