זקוקה לעזרה.. שינה??

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זקוקה לעזרה.. שינה??
    מלי
    14/02/2009

    בני הוא בן חמישה וחצי חודשים. סדר יומו יחסית מסודר (מבחינת ארוחות ושינה). בשבועיים האחרונים התחלתי עימו- פירות ונראה כי מגיב לזה יפה- אוכל וכן יציאותיו בהתאם. בנוסף, אוכל כ- 210-240 כל 4 שעות. לפני שבועיים חזרתי לעבודה והוא מטופל בפעוטון. בשבועיים אלו, (בערך מתחילת שלב הפירות- ואולי אף לא קשור), החל להתעורר במהלך הלילה בבכי עז! ממש לא אופייני לו. ייתכנו אף 2 התעוררויות במרווח של שעתיים- ארבע. (ראוי לציין כי במהלך היום- הוא מקסים ואין בעיה כלל.) תחילה חשבתי כי הוא רעב, מאחר ולא יודעת לאמוד את כמות הפירות שאוכל , כמו האכילה מבקבוק, אך נראה שלא תמיד מעוניין באוכל. ובטח שלא לסיים מנה. כמו כן בתק' האחרונה- ריור מוגבר, התעסקות עם הפה. ייתכן ומדובר בצמיחת שיניים?? האם נכון לתת לו טי ג'ל? ואם זה לא זה?? אני ובעלי במהלך השבועיים האחרונים בקושי ישנים, אך הקושי האמיתי הוא חוסר האונים לאור מצבו של הילד: האם אלו דפוסים שסיגל לעצמו- התעוררות בשעות? השהייה בפעוטון והצורך בתשומת לב מוגברת? רעב? שיניים? אני ממש חסרת אונים. אשמח לעיצה או הסבר...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוקה לעזרה.. שינה??

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה למלי

    ד''ר הדר ירדני
    14/02/2009

    שלום מלי,
    יתכן שהוא מתעורר בלילה עקב שינוי באורח חייו ופחד נטישה קל.
    האם אתם נעלמים/בורחים לו בבוקר? או נפרדים ומבטיחים לחזור?
    חשוב לא לברוח.
    יתכן וחולם, יתכן ומצמיח שיניים. אפשר למרוח משהו על החניכיים.
    בכל מקרה לא נראה שמדובר בתחלואה.
    בברכה, הדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום