מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תזונהצביה16/02/2009
שלום רב, הייתי רוצה להתייעץ לגבי התפריט היומי לבן שלי מבחינת קלוריות וכן מבחינת גיוון הבן שלי בן שנה וחודשיים. נולד 3.450 בגיל שנה שקל 8.650 אני מקווה שכיום הגיעה כבר בערך ל 9 ק"ג. הוא רזה מאוד לא נימצאה בעייה רפואית והוא ילד מאוד פעיל לא יושב שנייה. אני משתדלת להעשיר את תזונתו על פי עצתו של הרופא. מתעורר בבוקר: סימילאק 200 מ"ל ארוחת בוקר:בננה+בסקוויט או פרוסה קטנה עם חומוס, או כ 100 גרם קורנפלקס עם חלב. ארוחת צהריים:צלחת יפה של מרק ירקות עם קטניות, פחמימות וקציצת בשר שלהם אני תמיד מוסיפה שמן קנולה או טחינה גולמית ארוחת ביניים: 2 פתי בר עם מעט מחית פרי, או לפעמים במבה שמאוד אוהב (האם במבה מומלץ?) ארוחת ערב: 2 מעדנים. דניאלה/גמדים ארוחת לילה:סימילאק 180 מ"ל וגם לא תמיד מסיים בעצם הארוחה היחידה שבאמת ארוחה זה הצהריים. כל השאר זה כמעט טעימות האם זה מספיק לגילו ומישקלו? או שכדאי להוסיף עוד בקבוק סימילאק ביום? אודה מאוד לתשובתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לצביה
ד''ר הדר ירדני16/02/2009שלום צביה,
נראה לי שניתן לתת לו כבר תפריט של בוגר כולל ביצה, סלט גבינה, לחם ואולי להוריד דווקא את הבקבוקים.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתזונה
צביה17/02/2009תודה על תשובתך המהירה. אנימאוד הייתי רוצה לתת לו תפריט של ילד בוגר, אבל הוא ילד ממש סרבן לא מוכן לנסות שום דבר חדש, לא במרקם חדש ולא בצורה חדשה. אני כל הזמן מציעה לו והוא יושב הרבה פעמים ליד השולחן כאשר אני אוכלת או בעלי אך האוכל שעל השולחן לא ממש מעניין אותו הדבר היחיד שהוא רוצה זה להישתחרר מהכיסא ולהמשיך במשחקיו. השאלה שלי בעצם האם נכון לעכשיו למה שהוא אוכל זה מספיק מבחינת כמויות למישקלו וגילו? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לצביה
ד''ר הדר ירדני17/02/2009שלום צביה,
מציעה לכם להתייעץ עם דיאטנית ילדים וביחד תקבעו תפריט מזין ומתאים.
התחושה שלי שהכלכלה הנוכחית אינה האידאלית ביותר.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)