תזונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונה
    צביה
    16/02/2009

    שלום רב, הייתי רוצה להתייעץ לגבי התפריט היומי לבן שלי מבחינת קלוריות וכן מבחינת גיוון הבן שלי בן שנה וחודשיים. נולד 3.450 בגיל שנה שקל 8.650 אני מקווה שכיום הגיעה כבר בערך ל 9 ק"ג. הוא רזה מאוד לא נימצאה בעייה רפואית והוא ילד מאוד פעיל לא יושב שנייה. אני משתדלת להעשיר את תזונתו על פי עצתו של הרופא. מתעורר בבוקר: סימילאק 200 מ"ל ארוחת בוקר:בננה+בסקוויט או פרוסה קטנה עם חומוס, או כ 100 גרם קורנפלקס עם חלב. ארוחת צהריים:צלחת יפה של מרק ירקות עם קטניות, פחמימות וקציצת בשר שלהם אני תמיד מוסיפה שמן קנולה או טחינה גולמית ארוחת ביניים: 2 פתי בר עם מעט מחית פרי, או לפעמים במבה שמאוד אוהב (האם במבה מומלץ?) ארוחת ערב: 2 מעדנים. דניאלה/גמדים ארוחת לילה:סימילאק 180 מ"ל וגם לא תמיד מסיים בעצם הארוחה היחידה שבאמת ארוחה זה הצהריים. כל השאר זה כמעט טעימות האם זה מספיק לגילו ומישקלו? או שכדאי להוסיף עוד בקבוק סימילאק ביום? אודה מאוד לתשובתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לצביה

    ד''ר הדר ירדני
    16/02/2009

    שלום צביה,
    נראה לי שניתן לתת לו כבר תפריט של בוגר כולל ביצה, סלט גבינה, לחם ואולי להוריד דווקא את הבקבוקים.
    בברכה, הדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה

    צביה
    17/02/2009

    תודה על תשובתך המהירה. אנימאוד הייתי רוצה לתת לו תפריט של ילד בוגר, אבל הוא ילד ממש סרבן לא מוכן לנסות שום דבר חדש, לא במרקם חדש ולא בצורה חדשה. אני כל הזמן מציעה לו והוא יושב הרבה פעמים ליד השולחן כאשר אני אוכלת או בעלי אך האוכל שעל השולחן לא ממש מעניין אותו הדבר היחיד שהוא רוצה זה להישתחרר מהכיסא ולהמשיך במשחקיו. השאלה שלי בעצם האם נכון לעכשיו למה שהוא אוכל זה מספיק מבחינת כמויות למישקלו וגילו? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לצביה

    ד''ר הדר ירדני
    17/02/2009

    שלום צביה,
    מציעה לכם להתייעץ עם דיאטנית ילדים וביחד תקבעו תפריט מזין ומתאים.
    התחושה שלי שהכלכלה הנוכחית אינה האידאלית ביותר.
    בברכה, הדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום