פטריה בפה לבת 4 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פטריה בפה לבת 4 חודשים
    מירב
    24/02/2009

    שלום! ביתי בת 4.5 חודשים. הרופא איבחן אצלה פטריה בפה ונתן לה דקטרין אורל ג'ל. לאחר 8 ימים שאנחנו מורחים לה את זה, אין שום שיפור. היא בוכה כל היום, מתקשה לאכול, היא הפסיקה לינוק ממני בכלל, ואני נותנת לה חלב שאוב בבקבוק, אך היא מצליחה לאכול רק 45-60 כל פעם. אני כבר מיואשת והסבל שלה הוא בלתי נסבל... ממש בוכה כל היום בלי הפסקה כמעט...התקשרתי לרופא אבל הוא לא התרגש מזה. אני אקבע אליו תור נוסף לבדיקה, אבל האם יש לכם המלצה לטיפול אחר שאני צריכה לבקש? טיפים למשהו נוסף שאני יכולה לעשות בבית? או כיוון אחר שצריך לבדוק? תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פטריה בפה לבת 4 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה למירב

    ד''ר הדר ירדני
    26/02/2009

    שלום מירב,
    פטריה לא כואבת!!!
    אז צריך לחפש סיבה אחרת או שזו לא פטריה.
    כדאי להבדק ולא ברור לי ממה ולמה הרופא לא מתרגש?
    אין סיבה לכאבים ובטח לא לאי יכולת לאכול.
    בברכה, הדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום