מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבי בטןדינה08/04/2009
שלום ד"ר ירדני!
בני בן ה-4 חודשים ישן מגיל חודשיים לילה רצוף, ללא יקיצות - כ-9 שעות שינה רצופות. שלושה ימים אחרונים הוא מתעורר מספר פעמים בלילה, היום התעורר כמעט כל חצי שעה בבכי, בכה מתוך שינה, נאנח, ייבב וכך כל הלילה. כמו כן, הוא מתקשה לאכול - גומר חצי בקבוק ולא רוצה יותר (אוכל סימילאק טופ פרי - כ-150 CC למנה), מייבב אחרי האוכל. הייתי אצל הרופאה לפני יומיים, היא בדקה אותו, מיששה את בטנו, לדבריה אין סיבה לדאגה. יש לציין, כי היציאות שלו בסדר, המרקם והצבע לא השתנו.
איני מצליחה להבין מה מציק לו? האם הגזים חזרו? או שמא יכולה זו להיות בעיית עיכול? כדאי לגשת שוב לרופא?
תודה וחג שמח!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לדינה
ד''ר הדר ירדני09/04/2009שלום דינה,
אכן נשמע שמשהו מציק.
האם נבדק כל הגוף או שרק הבטן?
פצעים בפה? משהו אחר?
יתכן והבטן כואבת ואפשר לנסות תכשיר כנגד גזים.
באם ממשיך, כדאי להיבדק שוב.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה לגבי הסימילאק
דינה09/04/2009תודה רבה לך על התשובה המהירה. היינו במוקד ומסתבר שהמסכן חטף וירוס :(
יש לי שאלה נוספת לגבי תזונתו. כיום אוכל סימילאק טופ פרי בהמלצת הרופא (היו לו גזים די חזקים וכן מעט שילשולים). כרגע הרופאה אמרה כי אין בעיה להמשיך ולהאכיל את הילד בסימילאק טופ פרי, אך מדאיג אותנו שהוא לא מקבל לקטוז ואולי אח"כ כשנרצה לתת לו סימילאק רגיל או אוכל אחר המכיל לקטוז, מערכת העיכול שלו לא תגיב טוב.
מה דעתך? האם כרגע ניתן להמשיך להאכיל את הילד בטופ פרי? האם העובדה שכרגע גופו לא מקבל לקטוז, יכולה להפריע בהמשך לתזונתו?
תודה וחג שמח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לדינה
ד''ר הדר ירדני10/04/2009שלום דינה,
ממש לא, ככל שגדל היכולת לעכל משתפרת.
המשיכו במה שטוב לו.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
