מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אינפמילאתי20/05/2009
דר הדר שלם,
לפני כשבוע שיניתי לביתי את האוכל לאינפמיל בעקבות פליטות מרובות לאחר המלצת הרופא
ביומיים הראשונים באמת עבד מצויין אכלה אותו טוב וגם לא היו בכלל פליטות
אך מהיום השלישי הפליטות התחילו לחזור בהתחלה מעט
והיום אחרי שבוע זה כבר אותו דבר כמו עם הסימילאק אדוונס שאכלה קודם רק שכאן הפליטות הרבה יותר סמיכות
האם יש טעם להמשיך לתת לה את האינפמיל? האם שבוע זה מספיק זמן כדי להבין שזה לא עוזר או שצריך להמשיך עוד קצת ?
האם כדאי לנסות אוכל אחר מטרנה או סמילאק טופ ?
אודה לעזרתך..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משהו ששכחתי לציין
אתי20/05/2009היא בת 5 חודשים.. פעם אחרונה שנשקלה לפני חודש בערך שקלה 6400 .
תודה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאותה בעיה
גל20/05/2009הי הילה
הבת שלי בת חצי שנה והיא פולטת הרבה מאוד מה לא ניסתי לתת לה סימלארק טופ, מטרנה, צמחי שום דבר לא עזר. הרופא גם המליצה לתת לה אינפמיל אבל הבנתי שהטעם שלא לא להיט ולא רציתי לתת לה את האוכל הזה, היא אוכלת מהיום שנולדה סימלק אדווס. מה שעשיתי שאולי יעזור באמת התחלתי לתת לה דייסות של קונפלור/ אורז זה מסמיך את התמ"ל הטעם מאוד טעים היא בסדר במשקל ויש מעט הטבה בפליטות,. לי זה ניראה עדיף מאשר לתת לה את האניפמיל הזה שמתקשה בבטן מי צריך את החומרים האלו - למרות שיש כאלו שמתשמשים ומרוצים ממנו וזה אוכל לכל דבר העדפתי לתת את הדייסות (אומנם יש בהם קצת סוכר?) עדיף שיהיה לה טעים היא בן אדם קטן לא (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגל
אתי20/05/2009אני גם פחדתי מהאינפמיל אבל הוא דווקא בסדר הילדה אכלה אותו בכיף בלי בעיה אפילו אהבה אותו ובאמת היה שיפור בהתחלה אבל הבעיה שעכשיו זה חזר לאותו דבר לכן הדילמה שלי אם לחזור לסימלאק או להמשיך את האינפמיל...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לכל
ד''ר הדר ירדני20/05/2009שלום,
אם הבעיה חזרה, הרי שכדאי לאמץ את הצעתה של גל.
הסמכת הכלכלה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסמכת כלכלה
אתי20/05/2009היי,
ניסיתי להסמיך לה עם קורנפלור לפני שעברתי לאינפמיל גם לא עזר
מה עוד אפשר לעשות?? לאיזה רופא אמורים לפנות לבדיקת הבעיה? רופא ילדים לא ממש עוזר...
אני כבר ממש מודאגת כי נראה לי שהיא רזתה קצת בחודש האחרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה להילה
ד''ר הדר ירדני21/05/2009שלום הילה,
כדאי לפנות לכירורג ילדים ולשקול ביצוע בדיקה המוכיחה קיום של החזר תוכן קיבה לוושט (PH מטריה). לעיתים נותנים גם טיפול תרופתי.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
