מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעיות אוכלגל14/06/2009
שלום רב
ביתי בתי עוד מעט בת 7 חודשיים, כבר תקופה ארוכה היא לא ממש בוכה לקבל אוכל אלא אני נותנת לה בקבוק לפי הזמן והיא אוכלת, בזמן האחרון כלומר בכמה ימים אחרונים היא לא כל כך רוצה לאכול את הבקבוקים כלומר אם היא קמה בבוקר אחרי שעות שנה אני צריכה די להילחם איתה שתוכל וגם לא מסיימת את כל הארחוה בין 180-240 כלומר אכלת 160 אולי פחות, ההתנהגות שלה רגילה אין לה חום והיא משחקת פשוט נראה שאוכל לא מטריד אותה, אתמול היא אכלה בקבוק אחד, אכלה ירקות מבושלים יפה, פירות יפה ובקבוק נוסף בשעה 5 בערב כשרציתי לתת לה בקבוק בשעה 21:00 בערב לא הייתה מכונה בכלל וגם יותר מאוחר לא הייתה מוכנה כלומר היא הלכה לשיון כאשר בקבוק אחרון שלה היה ב שעה 17:00 אחר הצהריים, ושוב בבוקר שקמה אכלה רק 160 וגם הייתי צריכה להילחם איתה. (היום לא אכלה ירקות כמעט סירבה ונתתי בקבוק שגם אכלה ממנו רק 100)
זה די מתסכל ומייאש.
יכול להיות שהברזל העלו לה ל 6 טיפות מגיל חצי שנה גורם לבעיות האלו?
מה לעשות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לגל
ד''ר הדר ירדני14/06/2009שלום גל,
בגדול היא צריכה לאכול 120 מ"ל לק"ג ליום. אז תעשי חשבון כמה אוכלת ואם מספיק.
כל עוד עירנית וחייכנית, עולה היטב במשקל ומרוצה, אין סיבה לדאגה.
אין קשר לברזל.
אולי חם לה מדי? האם הבית מספיק קריר? לבושה בהתאם?
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
גל14/06/2009היא אוכלת 3 ארוחות במקסימום של 180 עד 200 לא מעבר פשוט לא מעונינית .
וביומים האחרונים אכלה רק 2 בקבוקים בקושי בנוסף לבקבוקים אכלה פירות מנה וירוקת מנה
כלומר פירות מנה + ירקות מנה + 2 בקבוקים אין סיכוי שאיני יצליח לתת לה עוד בקבוק.
היום היא בכלל לא אוכלת טוב לא רצתה ירקות בבוקר אכלה בקבוק של 160 ועוד בקבוק של 120
וזהו עד עכשיו אני צריכה להיחלם איתה, והיא שמחה צוחקת בכל רם משחקת ערנית לא נראה שיש בעיה.
השאלה מה ניתן לעשות
תודה רבה
הפורום הזה מציל (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לגל
ד''ר הדר ירדני15/06/2009שלום גל,
לראות שאכן אינה חולה (חום), נותנת שתן ועירנית (כלומר לא מתייבשת), לא לבושה יתר על המידה, בבית לא חם מדי.
מחכה עוד יום.
אם ממשיכה בסירובה - בדיקה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
