אחרי וירוס- שלשול בעקבות מתן תמ"ל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחרי וירוס- שלשול בעקבות מתן תמ"ל
    ק
    16/06/2009

    בוקר טוב |חיבוק|
    לבת שלי( בת שנה וחודשיים) היה וירוס שלשולים(שלשלה שבוע וחצי)- הפסקתי מתן תמ"ל חלבי (החלפתי לצמחי- בבוקר ו בבערב-והיא ממש אהבה אותו להפתעתי) והפסקתי לתת מוצרי חלב והנסיכה הפסיקה לשלשל.
    אחרי כמה ימים ללא שלשול שוב נתתי מוצרי חלב ליום אחד-היא לא שלשלה( יוגורט ביו+גבינה לבנה 5%), אבל, כשחזרתי לתת תמ"ל חלבי היא שלשלה... מה קורה? היא שוב רגישה לחלב?( כשהיא הייתה קטנה הייתה רגישה לחלב( אבל לא אלרגית- כי לקחתי אותה לטסטים והם יצאו שליליים) משלשלת ומקיאה תמ"ל חלבי ובחודש ה11 גיליתי שזה עבר)
    מה קורה כאן? האם הוירוס החזיר לה את הרגישות? מה עלי לעשות?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לק

    ד''ר הדר ירדני
    16/06/2009

    שלום ק,
    יתכן מאד שלא קשור.
    אולם למען הסר ספק כדאי אולי לנסות כמה ימים להמשיך בצמחי ולחזור בהדרגה.
    לא לכל המוצרים בבת אחת.
    בברכה, הדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום