טיפול בסדציה (טישטוש)

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול בסדציה (טישטוש)
    אני
    17/06/2009


    רציתי את חוות דעתכם המקצועית בבקשה.

    בני בן השנה וחמישה חודשים אמור לעבור ניתוח להוצאת שתי שיניים קדמיות ללא שורש
    בסדציה (טישטוש) על ידי מרדים בבית חולים.
    חשוב לי לציין שלפני שבועיים עבר חיסון נגד אבעבועות רוח (עם קצת תופעות לוואי) והיום יש
    לו גם קצת נזלת (אחרי שבוע עם וירוס שגרם לו לקצת נוזלים באוזניים ונזלת איומה - טופל
    בטרבולין 0.5CC לארבעה ימים)..

    רציתי לדעת, לאור כל ה"הקדמה" הזו, האם זה בטוח שיעבור אוטוטו טיפול שכזה תחת סדציה?
    קראתי באינטרנט שטישטוש הרבה יותר מסוכן מהרדמה כיוון שאין שליטה על הנשימה.

    אני ממש לא יודעת מה לעשות כי מצד אחד הרופא אמר שניתן לעשות לו את הטיפול הזה גם
    ללא סדציה כי הוא קצר והילד יוחזק חזק ויבכה וזה "בסדר", לדעתם הוא לא יזכור כלום
    אבל רופאים אחרים אומרים שתשאר לו טראומה איומה.

    אשמח לכל דעה מוסמכת נוספת,
    תודה רבה רבה
    אני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול בסדציה (טישטוש)

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאני

    ד''ר הדר ירדני
    17/06/2009

    שלום אני,
    מי שמחליט על הרדמה זה המרדים ואני בטוחה שלא יקח סיכון וירדים רק אם אכן ניתן ותקין.
    אני לא מאמינה בלתת לילד לסבול ולחשוב שזה בסדר.
    בברכה, הדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום