תדירות השימוש בנובימול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תדירות השימוש בנובימול
    אלינור
    02/07/2009


    שלום,
    בתי כיום בת 3.5 שבועות, נכון לשלשום שקלה 3.955, כיום כנראה שוקלת 4+. אוכלת סימילאק ללא לקטוז כמות של 75 כל 3 שעות. היא סובלת מאוד מגזים, הרופאה אמרה לנו שהבטן שלה מלאה גזים. היא ישנה בדרך כלל משעות הצהריים המאוחרות ועד אמצע הלילה (בכל יתר שעות היממה היא ערה ולרוב בכיינית אלא אם כן היא על הידיים שלי וגם אז היא בוכה), כאשר מידי לילה היא מתעוררת באמצע הלילה ולא ישנה יותר אלא מנמנמת וגם זה רק אצלי על הידיים.
    אנחנו נותנים לה סימיקול כמות של 0.5 מ"ל לפני כל ארוחה ( 8 פעמים ביממה). לפני שלושה ימים התחלנו לתת לה פעם אחת בכל לילה נובימול 0.6 מ"ל, כדי לשכך את הכאבים ולאפשר לה לישון קצת. יש חציין כי נראה שזה אכן עוזר לה קצת.
    יש לי כמה שאלות:
    1) האם עדיף להאכיל אותה כל 4 שעות על מנת לתת עוד שעה לאוכל להתעכל. ואם כן אז איזו כמות?
    2) האם זה בסדר להעיר משינה כדי להאכילה? יש לציין כי בדרךגלל נוצר מצב שלאחר בכי ממושך היא נרדמת סוף סןף בדיוק כשעברו 3 שעות מהארוחה הקודמת והגיע הזמן לארוחה הבאה.
    3) האם להאכיל בלילה?
    4) האם זה בסדר לתת לה נובימול לשיכוך כאבי הגזים? ומהי תדירות השימוש המותרת בנובימול? אני יודעת שניתן לתת עד 5 פעמים ביממה אבל השאלה היא במשך כמה ימים? האם אפשר לתת פעם אחת ביממה (בלילה) אבל כל יום?

    אנחנו די מבולבלים וסובלים בסבלה של ילדיתנו
    אודה למענה מפורט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תדירות השימוש בנובימול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאלינור

    ד''ר הדר ירדני
    02/07/2009

    שלום אלינור,
    1. עדיף לא להתרגל לתת תרופות כמו נובימול כשגרה!
    2. אין צורך להעיר משינה ע"מ שתאכל
    3. אם רוצה לאכול רק כל 4 שעות, בהחלט ניתן. צריכה לאכול 150 מ"ל/ק"ג ליום. באם שוקלת 4.5 צריכה לאכול 675. אם אוכלת 6 פעמים אז בערך 110 כל ארוחה.
    הצעות: מדוע כלכלה נוכחית? להחליף תכשיר נגד גזים.
    בברכה, הדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה אבל לא הבנתי את ההצעות

    אלינור
    02/07/2009

    תודה רבה על המענה, רק לא הבנתי כמה דברים:
    ראשית, מה זאת אומרת שהיא צריכה לאכול 150 מ"ל\ק"ג ליום? אני מניחה שזו טעות?
    שנית, לא הבנתי את הצעות, האם הכלכלה הנוכחית לא בסדר? כלומר לא לתת סימילאק? ולמה להחליף תכשיר נגד גזים? סימיקול לא טוב? לאיזה תכשיר להחליף?

    אודה על ההבהרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאלינור

    ד''ר הדר ירדני
    04/07/2009

    שלום אלינור,
    אכן היא צריכה לאכול 150 מ"ל לכל ק"ג ליום ואפילו כתבתי מה הסך הכללי - לא טעות
    לא אמרתי שהכלכלה לא בסדר שאלתי מדוע אוכלת ללא לקטוז.
    הצעתי - באם כאבי הבטן לא מפסיקים או אכן חזקים, כפי שציינת, לנסות תכשיר אחר כנגד גזים - לא חובה!
    בברכה, הדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום