מודאגת...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מודאגת...
    ללה
    09/07/2009

    שלום רב!
    ראשית-תודה לד"ר הדר על התשובות המהירות ומקצועיות.
    שנית-אני אם טריה,חדשה במקצוע ויש לי מס' שאלות:
    ביתי המקסימה אוטוטו בת חודשיים ובוכה הרבה כבר מיום לידתה. אמרו לי שזה גזים וניסיתי לתת לה כל מיני סוגי תרופות(טבעי ולא טבעי)אך זה לא עזר הרבה.כשבוע לאחר לידתה ראיתי שהיא מגרדת (מנסה בכל אופן) את עצמה בעיקר בפנים,מאחורי האוזניים והקרקפת ואף החלו להופיע לה פצעונים קטנים בפנים(כעין פריחה). ושוב יודעי דבר אמרו לי שזה חררה מהחום,חלק אמרו שזה הורמונים שלי שעוברים אליה בהנקה וכדאי לשים קצת חלב אם והם יעלמו אך גם זה לא עזר הרבה.כמו כן היא ממש לא רגועה גם כשאוכלת(רק הנקה) היא בתנועה וזזה כל הזמן כאילו משהו מפריע לה.גם בשינה היא לפעמים משתנקת (כאילו אין לה אוויר לנשום)ומחרחרת(אגב הרופאה בדקה את הריאות ואמרה שהכל תקין ב"ה).לפני כיומיים היה לה אדמומיות סביב לעיניים(בעפעפיים) והתחלתי לחשוש אולי היא אלרגית לחלב כיון שאני אוכלת בעיקר מוצרי חלב.לבנתיים הפסקתי לאכול מוצרי חלב ותוך כדי לקחתי אותה לאלרגולוג שעשה לה טסט לחלב ואמר שהיא לא אלרגית לזה.אך יש לציין שמאז שהפסקתי לאכול מוצרי חלב (לפני כיומיים) נעלמה לה הפריחה אך היא עדיין מתגרדת אבל פחות.האם יכול להיות שהיא לא אלרגית לחלב אבל בכל זאת מוצרי החלב מפריעים לה???היא יש קשר בין התזונה שלי לחירחורים ולהשתנקויות???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מודאגת...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאמא

    ד''ר הדר ירדני
    09/07/2009

    שלום אמא,
    נראה לי שאת ממש מבוהלת. אז להרגע.
    הפצעונים קרוב לוודאי קשורים להורמונים של הריון ולידה ובדרך כלל מציקים להורה יותר מאשר לילד אז להניח.
    בקשר להתפתלויות - חפשי תכשיר מתאים לכאבי בטן, נראה לי שזה העניין.
    תאכלי כל מה שאת אוהבת - קרוב לוודאי שלא קשור לתלונות או להרגשתה.
    תראי שלא אוכלת מדי - יכול לגרום לכאבי בטן ושאר ההשתנקויות שאת התארת.
    בברכה, הדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום