דלקת עיניים ונזלת ממושכת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת עיניים ונזלת ממושכת
    צביה
    10/07/2009

    שלום,
    ליטם בן שנה וחצי. לפני כחודשיים היתה לו דלקת עיניים שטופלה במשך 5 ימים בטיפות 3 פעמים ביום ומישחה לפני השינה. הדלת עברה תוך מספר ימים. אך לאחר חודש הופיעה שוב ואני היתחלתי ללא פנייה לרופא באותו הטיפול, זה עוזר אך לזמן קצר, זאת אומרת שלאחר מספר ימים חוזרת שוב מוגלה בעיניים ותמיד לאחר שקם משינה העיניים דבוקות. יחד עם דלקת העיניים ישנה גם נזלת כבר מעל חודש שלא עוברת, אני מטפטפת לו טיפות אף לתינוקות (מי מלח) כ פעמיים ביום כשיש לי אפשרות כיוון שרוב היום בגן וזה לא עוזר.
    מעבר לכך מיתנהג רגיל ואין חום. האם בכל זאת יש צורך לפנות לרופא, או שלחכות עוד קצת ואולי יעבור. כיוון שהבנתי שאין טיפול אחר....
    המון תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת עיניים ונזלת ממושכת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לצביה

    ד''ר הדר ירדני
    11/07/2009

    שלום צביה,
    נשמע שאת עושה כל שצריך.
    סביר להניח שהמוגלה בעיניים כעת קשורה בנזלת ובדלקת של דרכי הנשימה העליונות.
    לדעתי מספיק לנגב בבוקר עם צמר גפן טבול במים או תה פושר.
    בברכה, הדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום