בכי ללא הפסקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בכי ללא הפסקה
    ללה
    13/07/2009

    שלום רב
    בתי בת חודשיים, וכל לילה היא בוכה (צורחת) עד כמעט 4 לפנות בוקר, לפעמים היא מקיאה(יכול להיות מהבכי) ואז היא מתעייפת ונרדמת עד 1 בצהריים לאחר מכן היא ישנה ביום אולי שעה (במצטבר) ואז שוב מתחיל הערב ושוב צורחת יש לציין שהבכי שלה ממש היסטרי...
    קניתי לה מס' תכשירים של גזים והם לא עזרו לה ולאחרונה נתתי לה משכך כאבים ואכן היא נרגעה אך אתמול בלילה שום דבר לא עזר לה, היא התפתלה מכאבים עד חמש וחצי בבוקר ורק אז נרדמה.
    יש לציין שתוך כדי הבכי היא נרדמת ואז מתעוררת שוב מהכאב. האם זו תופעה שכיחה של גזים או שכדאי ללכת בכל זאת לבדיקה אצל רופא????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בכי ללא הפסקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לדרומית

    ד''ר הדר ירדני
    13/07/2009

    שלום דרומית,
    למרות שזו תופעה שכיחה כדאי בכל זאת פעם אחת לפנות לרופא ע"מ שאכן יראה שהכול בסדר.
    כדאי לרכוש תכשיר כנגד גזים שעוזר ולתת באופן קבוע.
    לא הייתי ממליצה על מתן קבוע של תרופות אחרות.
    בברכה, הדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוטרמיגן

    ללה
    13/07/2009

    שלום רב!
    כרגע חזרתי מרופא הילדים שבדק את ביתי ואמר שבבדיקה הכללית היא בסדר אבל המליץ לי לנסות לתת לה תמ"ל נוטרמיגן.רציתי לדעת האם יש לזה תופעות לוואי???והאם כדאי להתחיל עם התמ"ל בלילה???(עד עכשיו היא רק ינקה)
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לדרומית

    ד''ר הדר ירדני
    15/07/2009

    שלום דרומית,
    לא הבנתי את ההמלצה. להוסיף להנקה נוטרמיגן או להחליף?
    אני לא הייתי מפסיקה הנקה בשום אופן.
    האם הוא חושב שהיא רעבה? האם לא עלתה היטב במשקל?
    הוספת כלכלה יכולה להחמיר את כאבי הבטן.
    כדאי לראות בדיוק מדוע מומלץ.
    בברכה, הדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוטרמיגן

    ללה
    15/07/2009

    שלום ד"ר!
    עד לפני כשבוע היא היתה עולה במשקל בממוצע 150 גרם בשבוע.
    לאחרונה היא החלה להקיא כמעט כל ערב(אולי מרוב בכי???) וזה ניכר במשקל- עלתה 80 גרם בשבוע. הרופא בדק וראה שבאופן כללי היא מרגישה טוב אז הוא אמר שאולי הבכי וההקאות קשורות לתזונה שאני אוכלת-הרבה מוצרי חלב. לכן המליץ לי לנסות נוטרמיגן בנוסף להנקה.
    לאחר שקניתי ת הנוטרמיגן התברר לי שאין עליו כשרות כלל התייעצתי עם רב ואמר לי שאם הרופא יכול לתת תחליף אז עדיף אבל אם אין ברירה אז לתת לתינוקת את הנוטרמיגן.
    למחרת הלכתי לברר אם יש תחליף לנוטרמיגן אך הפעם היתה רופאה(אתמול רופא) ואמרה לי שאם הרופא הביא לי את הנוטרמיגן בנוסף להנקה ואני אמשיך לאכול מוצרי חלב זה לא יעזור כמו כן היא המליצה לא להפסיק להניק. לכן היא אמרה שאני אפסיק לגמרי מוצרי חלב למשך כחודש ונמשיך במעקב ואז יראו אם זה נובע מזה..
    מה היית ממליצה לי???
    כמו כן אני לא טיפוס "אכלן" בכלל ובמיוחד אם אפסיק לאכול מוצרי חלב שהיו חלק נכבד מהארוחות שלי,רציתי לדעת עד כמה התזונה שלי משפיעה על התינוקת?אם אני לא אוכלת טוב זה ישפיע על החלב שלי???אם כן יש לך המלצות על דברים שאני אוכל וזה יגרום לחלב שלי להיות יותר משביע???
    תודה רבה על התשובות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לללה

    ד''ר הדר ירדני
    19/07/2009

    שלום ללה,
    לא להפסיק מוצרי חלב
    לא להפסיק להניק!
    לחכות עוד שבוע שבועיים ולראות איך מרגישה ואיך עולה.
    בברכה, הדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום