שלשול?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלשול?
    אמא בוגרת
    16/07/2009

    שלום.
    בתי בת חודש וחצי בערך. זה היום הרביעי שהיא עושה קקי פחות או יותר אחרי כל ארוחה (קודם עשתה פעם ביומיים-שלושה, בהחלט שינוי דרסטי). חוץ מזה, אין שום שינוי בהתנהגות - אוכלת כרגיל (בערך 650-700 ליום), ישנה וערה בזמנם הרגילים שלה, לא בוכה יותר מקודם, ביקצור - חוץ מהקקי שום שינוי אין.
    הקקי עצמו צמיגי קצת לפעמים, עם נקודות בהירות כאלה. זה לא נראה לי תקין, אני חושבת שזה שלשול. מה עושים? אני נותנת לה קצת חליטת קמומיל שאני עושה מצמחי קמומים מיובשים שאמא שלי קנתה בבית מרקחת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלשול?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לנויה

    ד''ר הדר ירדני
    19/07/2009

    שלום נויה,
    תינוקות יכולים לעשות יציאה אחרי כל ארוחה וזה תקין.
    הייתי מציעה להמנע מכל מיני חליטות לא בדוקות.
    ניתן להראות דגימה לרופא.
    בברכה, הדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני עדיין מודאגת!

    אמא בוגרת
    20/07/2009

    תודה על התשובה, דוקטור.

    השלשול נמשך כבר שבוע. הצבע הפך לצהוב והטקסטורה התקשתה, אבל: נויה עושה קקי לא תמיד אחרי ארוחה, לפעמים בין הארוחות. כבר אדום לה בטוסיק מסביב לפי הטבעת, כי היא עושה קקי כמה פעמים ביום. זה כבר גורם לה לכאבים כנראה, כי לפעמים היא בוכה לפני או תוך כדי שהיא עושה קקי, - והיא לא ילדה בכיינית בכלל, היא לא בוכה אם משהו לא ממש מציק לה.

    בנוסף, היא פולטת או מקיאה בין הארוחות לפעמים (לא תמיד), ופתאום יש לה בלגן עם האוכל. אתמול היה לה תיאבון מוגבר, ואילו הבוקר היא לא גמרה את ארוחת ה-9 בבוקר שלה. היא אוכלת סימילאק, והבוקר במקום ה-120 הרגילים שלה היא גמרה רק 80 ולא רצתה יותר - דבר מאוד מוזר ולא שגרתי אצל נוי'צ'קה.

    נויה בת 6 שבועות, שוקלת בערך 5 קילו ובד"כ ילדה שמחה וחייכנית. משהו מציק לה כיום. אנחנו גרים בישוב קטן, יצא שכל הרופאים בחופשה ואין רופא מחליף, גם אחות טיפת החלב בחופש ואין לה מחליפה. מה לעשות? אני בלחץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לנויה

    ד''ר הדר ירדני
    21/07/2009

    שלום נויה,
    איפה אתם גרים ואיך אין רופא?
    נראה לי שיש מקום לבדיקת רופא.
    אם אין רופא נראה לי שצריכים, בקופה בה אתם חברים, לאשר לכם פנייה פטורה מתשלום למיון. לצערי אני לא אוכל לפטור אתכם.
    זה מול הקופה.
    בברכה, הדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום