חוסר בשעות שינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר בשעות שינה
    גילי
    17/08/2009

    הקטנים שלי בני 9 חודשים.
    הם מאוד ניידים ופעילים, אחד יושב ועומד בלול כבר (וזוחל בכל הבית) השני זוחל ומתחיל להתיישב. הם לא מפסיקים לזוז לרגע.
    הם אוכלים מינימלי ביותר, אך מגוון מאוד (בשר, עוף, ירקות, פירות, קטניות וכו'...) (עולים במשקל מעט, אך בטיפת חלב אומרים לי שהכל בסדר, הם נולדו פגים קטנטנים)
    סדר היום שלהם:
    7:00 התעוררות 180-210CC חלב אם+-
    9-10 חצי שעה-שעה שינה.
    10-11 100-200 CC רסק פירות מגוון+שקדיה וסילאן.
    12-13 100-200 CC ירקות, בקר, הודו, טחינה
    13-15 20-60 דקות שינה, לעתים רחוקות יותר משעה..
    16-17 מנת מטרנה של כ- 100CC.
    19 ארוחת ירק/פרי + טחינה/סילאן/דייסה...
    מקלחת ומעט חלב אם לפני השינה.
    אחד מהשניים ישן עד הבוקר כמעט ללא הפסקות (ואם כן מוצץ או מעט מים)
    השני עד חצות מתעורר כל חצי שעה, שותה קצת, מקטר קצת... ניסינו לתת עוד חלב, מיים, להשכיב אותו רק עם טיטול, כל מיני סוגי סדינים, מזגן, מאוורר... משהו מציק לו... רק בחצות בערך נרדם, לעתים עד הבוקר ולפעמים מתעורר בלילה עוד פעמיים שלוש...

    גם במשך היום הם ישנים לא משהו והשני גם בלילה... איך עוזרים להם? כל כך קשה להם להרדם...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר בשעות שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירי שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    18/08/2009

    הלו"ז שלהם נראטה בסדר
    אם תאומים זה הרבה יותר קשה אבל הם מסוגלים לישון כל הלילה. הרבה פעמים הם צריכים ללמוד לירדם אם בכי(לפעמים מעורך = שעות)
    על תתיעשו!
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום