מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שינה לא רגועהאלנה28/08/2009
שלום רב!
מתנצלת מראש על אורך ההודעה - אני אם טריה והכל נראה לי חשוד :-)
בני בן ה6 שבועות מתקשה מאוד להרדם בכוחות עצמו. לפעמים תוך כדי הנקה ולפעמים על הידיים כשהוא כבר סחוט ובוכה עד להירדמות (לפעמים מייבב לפעמים צורח). כשמניחים אותו בעריסה הוא מתעורר מיד או תוך דקות ספורות, לפעמים עפילו עוד לפני שהספקנו להניח אותו לשכב. הוא מפהק, מתמתח-מתעוות משמיע מין נחירה, יכול לשכב כמה דקות ויכול להתחיל לבכות מייד -שכן הוא בכל זאת עייף. אני בטוחה שאלו כבר לא גזים כי רואים חוסר מנוחה לפני היציאות וגם הבכי מסוג אחר. גם בלילה קטעים מרובים משנתו מאוד לא רגועים-כל כמה זמן הוא מזיז ידיים ורגליים, מסובב את הראש וכל הגוף, משמיע נחירה ונרגע שוב (ללא תזוזות). אציין שעד עכשיו הוא עלה יפה במשקל ובמהלך היום יש רגעים של ערנות, שקט ומצב רוח טוב, אך אני מודאגת שהוא לא ישן מספיק וכמובן שהוא מתרגל לישון על הידיים, וגם התזוזה המרובה תוך כדי שינה נראית לי מדאיגה למדי.האם לפנות לרופא עם הסבר הנ"ל או שהפרעות השינה יכולות להיות דבר תורשתי (בעלי גם כן מתקשה עם השינה)?
בתודה מראש על העזרה החיונית
אלנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלנה שלום
ד''ר קווין שרייבר28/08/2009מה שאת מתערת זה נורמלי לילד בן 6 שבועות. הוא לא יתרגל לשינה בידיים בגיל כזה. הוא עדיין קטנצ'יק וצריך קצת פינוק!
על תדאגי
שבת שלום!
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה המרגיעה
אלנה29/08/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)