בכי סביב האוכל אצל בת חודשיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בכי סביב האוכל אצל בת חודשיים
    טריני
    13/10/2009

    שלום רב ד"ר,
    בתנו בת חודשיים וחצי בוכה בארוחת הערב שלה אחרי האמבטיה כבר כמה שבועות. בעקרון היינו מצליחים להאכיל אותה בלי יותר מדי בכי ולפעמים ויתרנו. לפני כ3 שבועות התרנו לה לשון קשורה שגרמה לה לאכול בצורה לא יעילה והמצב השתפר פלאים, איתו גם הבכי סביב האוכל החמיר.

    ביום ראשון לקחנו לרופא שנתן לנו תשובה מוזרה של "אם ממשיך עוד חודש-חודשיים תחזרו", באותו יום הלכנו לרופא אחר כי התחיל להיות בכי בכל ההאכלות והילדה לא אכלה מספיק. היא אוכלת תמ"ל ואנחנו מפקחים כמה היא אוכלת כל יום כי היא נולדה קטנה וחשוב לנו שתעלה במשקל - לכן גם הרופא לא ייחס לזה חשיבות.

    כרגע בלתי אפשרי להאכיל אותה בערב - יש צרחות נוראיות. במהלך היום היא לרוב אוכלת "שפוכה" על היד שלי עם ראשה מוטה אחורה. היא לא פולטת הרבה לרוב אבל בכ"ז קיבלנו טיפול לריפלוקס-שקט. בין זה לבין הגזים הנחנו שאנחנו מכסים את רוב האופציות - הרופא בדק את הגרון שלה וביקשתי גם את האוזניים, אנחנו הסתכלנו לראות שאין פטריה על הלשון עד כמה שאנחנו יכולים.

    אין לי מושג חוץ מהריפלוקס והגזים מה לבדוק. אשמח לרעיון או לפחות למי לקחת אותה - רופא ילדים פרטי שיעשה אולי עוד בדיקות? לרופא גסטרו? מרפאה להפרעות אכילה?

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טריני שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    14/10/2009

    על תתיאש!

    זה באמת נשמע כמו ריפלוקס. הייתי ממשיך אם טיפול לריפלוקס לפחות שבוע. לפעמים צריכים לעלות את המינון של הטרופה.

    אם היא לא יורדת במשקל , לעכשיו הייתי מחכה

    הישתדלתם פורמולות שונות? זה ג"כ יכול להיות רגישוטת לחלב פרה

    בהצלחה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ד"ר שרייבר

    טריני
    14/10/2009

    שאלות המשך - מה ז"א היית מחכה - ממשיך אבל את הטיפול ומחכה עם המשך הבירור?
    אני חוששת לחכות כי אני לא רוצה שהיא תהיה אומללה או יהיו לה ISSUES עם אוכל. היא ילדה כ"כ שמחה ורק סביב האוכל יש בכי - בד"כ ישנה כמה שהיא צריכה, אוכלת כמה שהיא צריכה ומשחקת ממש יפה. אתמול היו צרחות כבר אחרי המקלחת כנראה מהפחד של "הולכים לתת לי ארוחת ערב, אני ממש סובלת בארוחת ערב" - הלכה לישון בלי לאכול.

    אין לה בעיית פליטות חמורה - בכלל לא - האם הטיפול בלוסק מספיק לעת עתה (לפני שאנחנו מחליפים לה פורמולה לאינפמיל שהוא פשוט ממש כבד ולא נעים לה, כך נראה)? חשבתי שאם היא הייתה אלרגית לחלב פרה היא הייתה מקיאה או משהו. ניסיתי ללא לקטוז אבל זה לא עשה לה טוב, תקע לה גרעפסים בגלל המרקם השונה וכאבה לה יותר הבטן, כך נראה. האם כדאי לנסות שוב אם הלוסק משפיע או לנסות קודם אינפמיל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום