מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אובחן כאלרגי לחלבאושרת30/10/2009
שלום רב.
בני בן 6 חודשים וחצי, ניזון מחלב אם בלבד.
לפני כחודשיים אובחן כאלרגי לחלב, לאחר שנתתי לו סימילאק, והקיא כל הלילה.
לעניות דעתי, האבחון נעשה במהירות, ולא ניתנה מחשבה או בדיקה מעמיקה,
רק מלשמוע את הסיפור, רופא הילדים של בני קבע בצורה נחרצת: אלרגיה לחלב, שימוש בנוטרמיגן.
בני אינו אוכל נוטרמיגן, והמשכתי בהנקה.
בימים האחרונים, בני אינו רוצה לינוק, הוא אוכל שתי ארוחות: פירות בבוקר וירקות+בשר הודו בצהריים, מדי פעם הוא יונק כמה דקות בודדות.
רציתי לדעת, אם תוכלו לענות לי:
הייתי רוצה לנסות לתת לבני מטרנה, היה ואינו אלרגי - מצויין.
היה ובני אלרגי - מה עלול לקרות?
האם הסיכון הוא גדול?
האם זה חסר אחריות לתת לבני מטרנה?
אציין, כי קבעתי בדיקה למרפאה אימונולוגית לבדיקת האלרגיה, אך המועד הוא רק בדצמבר, ואני רוצה שבני יאכל ויתפתח.
תודה ושבת שלום,
אושרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אושרת שלום
ד''ר קווין שרייבר30/10/2009הייתי רוצה לנסות לתת לבני מטרנה, היה ואינו אלרגי - מצויין.
מצידי זה בסדר
היה ובני אלרגי - מה עלול לקרות?
פריחה או הקאות או שילשולים
האם הסיכון הוא גדול?
לא
אציין, כי קבעתי בדיקה למרפאה אימונולוגית לבדיקת האלרגיה, אך המועד הוא רק בדצמבר, ואני רוצה שבני יאכל ויתפתח.
אני לא בטוח שזה כדאי
בהצלחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתנסות במתן מטרנה
אושרת31/10/2009שוב שלום ותודה גדולה על ההתייחסות.
הבוקר ניסיתי לתת לבני מטרנה, הוא שתה מהבקבוק טיפות בודדות, ומסביב לפה נשפך לו מהמטרנה, איפה שבא במגע מטרנה עם העור - נוצרה פריחה, מסביב לפה.
מעבר לזה, תודה לאל, לא היו הקאות או פליטות, אולי בגלל הכמות המאוד קטנה שנכנסה לפיו (מספר טיפות בודדות).
מה דעתך?
שנית, מדוע לדעתך לא מומלץ לעשות בדיקות במרפאה אימונולוגית? בזמן הבדיקה ימלאו לבני 8 חודשים.
תודה,
אושרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאושרת שלום
ד''ר קווין שרייבר01/11/2009על העור תגובה מקומי.
בבדיקות האימונולוגית לפעמים מוצאים הרבה דברים "רגישותים" ולא יודעים מה לעשות אם התשובות. אם יש קוצר נשימה אם העירואה, אז אני שולח
בהצלחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)