אובחן כאלרגי לחלב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אובחן כאלרגי לחלב
    אושרת
    30/10/2009

    שלום רב.
    בני בן 6 חודשים וחצי, ניזון מחלב אם בלבד.
    לפני כחודשיים אובחן כאלרגי לחלב, לאחר שנתתי לו סימילאק, והקיא כל הלילה.
    לעניות דעתי, האבחון נעשה במהירות, ולא ניתנה מחשבה או בדיקה מעמיקה,
    רק מלשמוע את הסיפור, רופא הילדים של בני קבע בצורה נחרצת: אלרגיה לחלב, שימוש בנוטרמיגן.
    בני אינו אוכל נוטרמיגן, והמשכתי בהנקה.
    בימים האחרונים, בני אינו רוצה לינוק, הוא אוכל שתי ארוחות: פירות בבוקר וירקות+בשר הודו בצהריים, מדי פעם הוא יונק כמה דקות בודדות.
    רציתי לדעת, אם תוכלו לענות לי:
    הייתי רוצה לנסות לתת לבני מטרנה, היה ואינו אלרגי - מצויין.
    היה ובני אלרגי - מה עלול לקרות?
    האם הסיכון הוא גדול?
    האם זה חסר אחריות לתת לבני מטרנה?
    אציין, כי קבעתי בדיקה למרפאה אימונולוגית לבדיקת האלרגיה, אך המועד הוא רק בדצמבר, ואני רוצה שבני יאכל ויתפתח.

    תודה ושבת שלום,
    אושרת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אובחן כאלרגי לחלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אושרת שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    30/10/2009

    הייתי רוצה לנסות לתת לבני מטרנה, היה ואינו אלרגי - מצויין.
    מצידי זה בסדר


    היה ובני אלרגי - מה עלול לקרות?
    פריחה או הקאות או שילשולים

    האם הסיכון הוא גדול?
    לא

    אציין, כי קבעתי בדיקה למרפאה אימונולוגית לבדיקת האלרגיה, אך המועד הוא רק בדצמבר, ואני רוצה שבני יאכל ויתפתח.
    אני לא בטוח שזה כדאי

    בהצלחה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התנסות במתן מטרנה

    אושרת
    31/10/2009

    שוב שלום ותודה גדולה על ההתייחסות.
    הבוקר ניסיתי לתת לבני מטרנה, הוא שתה מהבקבוק טיפות בודדות, ומסביב לפה נשפך לו מהמטרנה, איפה שבא במגע מטרנה עם העור - נוצרה פריחה, מסביב לפה.
    מעבר לזה, תודה לאל, לא היו הקאות או פליטות, אולי בגלל הכמות המאוד קטנה שנכנסה לפיו (מספר טיפות בודדות).
    מה דעתך?
    שנית, מדוע לדעתך לא מומלץ לעשות בדיקות במרפאה אימונולוגית? בזמן הבדיקה ימלאו לבני 8 חודשים.

    תודה,
    אושרת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אושרת שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    01/11/2009

    על העור תגובה מקומי.

    בבדיקות האימונולוגית לפעמים מוצאים הרבה דברים "רגישותים" ולא יודעים מה לעשות אם התשובות. אם יש קוצר נשימה אם העירואה, אז אני שולח

    בהצלחה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום