מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חימום חדר תינוקדפנה01/11/2009
שלום רב
עם בוא החורף וירידת הטמפרטורות, יש צורך במעט חימום החדר. בני בן 5 חודשים ואני דואגת על שמירת טמפרטורה של כ-23 מעלות בחדרו.
החימום של החדר נעשה באמצעות מזגן, ואני קוראת בכל מקום כי המזגן מיבש וכי יש צורך בהוספת לחות לחדר.
אשמח לקבל הסבר מה הכונה בלחות - האם יש מכשירים מיוחדים? האם הכונה למכשירי אדים? לסיר מים? מרוב פורומים ותשובות כבר נהיתי מעט מבולבלת.
אודה מאוד על תשובתכם.
דפנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דפנה שלום
ד''ר קווין שרייבר01/11/2009זה נכון. מזגן מוציא את הלחות מהחדר ולכן זה מתפתף.
רב הילדים מסתדרים בלי כלום
לפעמים צריכים מכשיר אידים
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח להבהרה נוספת
דפנה01/11/2009אשמח לדעת האם מומלץ להוסיף מכשיר אדים -חמים/קרים?
או שמא להשאירו כך עם המזגן בלבד?
מה הם הסימפטומים שעליי לשים לב לגביהם ועליי לחשוד שאולי הם נובעים כתוצאה מאויר יבש מדיי בחדר?
תודה
דפנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח להבהרה נוספת
דפנה01/11/2009אשמח לדעת האם מומלץ להוסיף מכשיר אדים -חמים/קרים?
או שמא להשאירו כך עם המזגן בלבד?
מה הם הסימפטומים שעליי לשים לב לגביהם ועליי לחשוד שאולי הם נובעים כתוצאה מאויר יבש מדיי בחדר?
תודה
דפנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח להבהרה נוספת
דפנה01/11/2009אשמח לדעת האם מומלץ להוסיף מכשיר אדים -חמים/קרים?
או שמא להשאירו כך עם המזגן בלבד?
מה הם הסימפטומים שעליי לשים לב לגביהם ועליי לחשוד שאולי הם נובעים כתוצאה מאויר יבש מדיי בחדר?
תודה
דפנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדפנה שלום
ד''ר קווין שרייבר01/11/2009אשמח לדעת האם מומלץ להוסיף מכשיר אדים -חמים/קרים?
לא משנה מצידיץ יכולים גם לתלות כביסה ליבש באותו חדר
או שמא להשאירו כך עם המזגן בלבד?
יכולים ךהשתדל בהתחלהץ אם הוא יושן בסדר לא צריכים לעשות משהוא נוסף
מה הם הסימפטומים שעליי לשים לב לגביהם ועליי לחשוד שאולי הם נובעים כתוצאה מאויר יבש מדיי בחדר?
שיעול, דימומים מהאף
בהצלחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)