בדיקות דם לתינוקת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקות דם לתינוקת
    מירב
    01/11/2009

    שלום רב,
    הבת שלי בת שנה וחודש. לפני כשבועיים עשתה בדיקת דם שגרתית. התוצאות היו המוגלובין נמוך בערך של 10.3 (כשהמינימום הוא 11.1), בנוסף לימפוציטים בערכים נמוכים (כחצי מהנדרש), וכן ה-Eosinophils - בערך של 7.5 (כשהמקסימום הוא 3).
    השאלה שלי - הרופא אמר לי שה-Eosinophils מעיד על 2 בעיות בלבד: או אסטמה (ברוך השם אין לבת שלי) או תולעים בבטן. עשינו שתי בדיקות צואה, אך שתיהן הראו ממצאים תקינים.
    בבדיקת דם נוספת שעשינו לבת שלי עדיין ה-Eosinophils היה בערך גבוה, ושוב הרופא אמר שזה או אסטמה או תולעים בבטן.....!!!
    אני לא מבינה, האם לא ניתן לאבחן תולעים בבטן מיד? יכול להיות שחוץ משתי התופעות הללו יש עוד סיבה ל-Eosinophils בערך גבוה??? ואם כן, איך ניתן לטפל בזה?

    אשמח לתשובה
    אגב, אשמח גם לתשובה בעניין הלימפוציטים שערכם נמוך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקות דם לתינוקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מירב שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    01/11/2009

    הלימפוציטים שערכם נמוך בדכ תקין ולא משפיעה עלי בכלל

    הeosiniphils יכולים גם להיות גבוהים עם כל רגישות בין בעורת בין בבטן וכו'. ברמות שאת מתארת לא הייתי דואג בכלל!

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום