מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תינוקת בת שבועיים וחצימעיין16/11/2009
לתינוקת שלי שהיא כאמור בת שבועים וחצי אדום מאד בשתי השפתיים של איבר המין
וזה ממש נראה לי כמו שלפוחיות או גירוי חזק ואדום .
אני משתמשת בקרם של פנטן . אבל אין שיפור .
לקחתי אותה לרופאה שאמרה שזה שום דבר ושזה קורה מהחיתול והפיפי שלה ונתנה לי הרגשה שאני סתם לחוצה . לי זה נראה חמור ואני לא שקטה עם התשובה של הרופאה הזאת . מה אתם חושבים ? אני צריכה לעשות משהו ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעיין שלום
ד''ר קווין שרייבר16/11/2009לא הייתי מודאג.
הייתי ממשיך עם המשכה לעכשיו
הייתי חוזר לעוד בדיקה בעוד שבוע
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
מעיין16/11/2009תודה רבה על התשובה !
שאלה נוספת : הרופאה נתנה לי ממש הרגשה שסתם באתי כך שאין לי הרגשה נעימה ללכת שוב האם זה תקין וללכת אליה בכל זאת או להחליף רופאה ?
מאד חשוב לי שתהיה לי הרגשה טובה לפנות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעיין שלום
ד''ר קווין שרייבר17/11/2009צריך להיות הרגשה טובה ביניך ובין הרופא
החליף רופאה: החלתתך
בהצלחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
מעיין16/11/2009תודה רבה על התשובה !
שאלה נוספת : הרופאה נתנה לי ממש הרגשה שסתם באתי כך שאין לי הרגשה נעימה ללכת שוב האם זה תקין וללכת אליה בכל זאת או להחליף רופאה ?
מאד חשוב לי שתהיה לי הרגשה טובה לפנות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)