תינוק לא רעב?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק לא רעב?
    טולי
    17/11/2009

    שלום,

    בני בן חודשיים + 3 שבועות, נולד במשקל 3535 ק"ג, ובגיל חודשיים שקל 5764 ק"ג.
    ניזון מחלב אם שאוב + סימילק. 120 מ"ל בכל ארוחה כל 3 שעות, סה"כ 6 אחורות ביממה.
    בשבועיים האחרונים הפסיק להתעורר בלילה, בקבוק אחרון בשעה 22:30 והוא יושן עד 5:30, 6:00 בבוקר. האם זה נ ורמלי? או שאני צריכה להעיר אותו בלילה ולהאכיל?
    בנוסף בזמן אחרון הוא לא מסיים בקבוק - אוכל 90מ"ל, 100מ"ל וזהו. חשבתי שהוא לא רעב אחרי 3 שעות\ אך אותו סיפור אחרי 4 שעות. מה לעשות ? אני מאד מודאגת, זה נארה כאילו הוא לא מקבל כמות נדרשת של האוכל אך מצד שני הוא גם לא מראה סימנים של רעב..
    בסה"כ תינוק מאד חייכני ופעיל.
    ועוד שאלה האם אפשר לעברר חלב אם וסימילק ביחד, פשוט שמתי לב שהוא מסרב לאכול חלב אם בזמן אחרון?
    אודה על תשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק לא רעב?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טולי שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    17/11/2009

    זה בסדר שהוא יושן משך כל הלילה

    היתי עוקב אחר משקלו. אם הוא עדיין עולה במשקל אין על מה לדאג

    יכולים לערבב

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום