בני בן שנה וחודשיים לא חוזר לעצמו כ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בני בן שנה וחודשיים לא חוזר לעצמו כ
    הילי
    15/12/2009

    שלום רב,
    בני בן השנה וחודשיים חולה מזה חודש וחצי. כמה ימים חום ואז נראה שיוצא מזה שולחים אותו לפעוטון וכעבור יומיים שוב מעלה חום. כל פעם משהו אחר - שיעול אח"כ הקאות, שילשולים.... ביום שישי האחרון הוא העלה חום ל- 40 ועד עכשיו י(כבר חמישה ימים) יש לו חום (כרגע 38.5). היינו אצל שלושה רופאים אף אחד לא יודע מה יש לו. חשוב לי לציין שלפני חודש וחצי הוא עשה את החיסון של השנה, ומאז הוא לא חוזר לעצמו. נראה עייף ומותש. אנחנו כבר ממש דואגים.
    אני מצרפת בדיקות דם (מאתמול) אשמח לחוות דעתך:

    Hemoglobin 9.4
    MCV-Mean Cell Volume 70
    MCH-Mean Cell 22.4
    MCHC-M.Cell Hb cont. 32.3
    RDW-Red Cell Distri.Width 14.4
    Neutrophils 50
    Lymphocytes 32
    Monocytes 14
    Neutrophils 8.6
    Monocytes 2.4
    Eosinophils 0.2

    תודה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הילי שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    15/12/2009

    זה נשמע כמו שהיא נדבקת כל הזמן בפעוטון

    היא אמנית שזה גם יכול להשפיע משמאותי

    על תתיאשו

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום