כל שלושה ימים חום-תינוק בן שנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כל שלושה ימים חום-תינוק בן שנה
    הילי
    28/03/2010

    היי,
    לבני היה לפני כשבוע וחצי חום של כמעט 38 שירד לבד,
    מאז היה מצונן ועם שיעול לפני כ-5 ימים היינו אצל הרופא שלא מצא כלום בריאות.
    לפני 3 ימים פתאום היה לו חום של 39, נתתי לו נר של 80 ירד לו החום והמשיך להיות מנוזל ומידי פעם משתעל.
    בשלושה ימים האחרונים היה קצת מנוזל ועם שיעול מידי פעם אך ללא חום.
    והיום בלילה שוה עלה לו החום ל-38.5

    האם זה הגיוני שתינוק ככה חולה ומידי פעם החום עולה לו ? האם מספיק לתת נר שהחום ירד או שאולי צריך טיפול אנטיביוטי? (פניה שוה לרופא שיבדוק ?)
    או לחכות שיעבור ?
    האם זה וירוס וצריך סבלנות או שיכול להיות חיידק?

    אני בעיקר לא יודעת אם לפנות לרופא שוב כי כל הזמן שהלכתי לרופא הוא נדבר לי במרפאה במשהו..
    ועוד דבר- האם יש קשר בין הפסקת הנקה לבין חולי- כי מאז שהפסקתי להניק אותו (לפני כחודש וחצי) הוא כל הזמן חולה..
    אשמח לשמוע חוות דעת ויעוץ,
    תודה, הילי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הילי שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    29/03/2010

    האם זה הגיוני שתינוק ככה חולה ומידי פעם החום עולה לו ?
    בבדאי!

    האם מספיק לתת נר שהחום ירד או שאולי צריך טיפול אנטיביוטי?
    אין קשר בין אנטיביוטיקה ואכמול

    (פניה שוה לרופא שיבדוק ?)


    או לחכות שיעבור ?
    הייתי מחכה עוד יומיים שלושה

    האם זה וירוס וצריך סבלנות או שיכול להיות חיידק?
    כן!

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך- חום

    הילי
    31/03/2010

    תודה על התשובה..

    בהמשך, הייתי אצל רופא כשהחום ירד, הריאות , הגרון היה תקין (לפני שלושה ימים)

    ישר אחרי שחזרנו מהרופא חזר לו החום והורדנו שוב עם נר אקמול, ואתמול בלילה (לאחר שלושה ימים חזר החום והפעם היה 39.5, נתנו לו נר בלילה וגם נר בבוקר כי החום שוב טיפס ל39.3..

    האם ככה צריך להוריד החום שגבוה ולחכות ? לא עושים לתינוקות בדיקות דם אולי , משהו ? לראות שהכל תקין ?הוא כבר שבועיים ככה כל יומיים שלושה החום עולה.. זה מתחיל להפחיד אותי..

    ועוד שאלה, הוא בן שנה ושוקל 9.5 , איזה נר אקמולי צריך לתת לו 80, או 150 ?

    והאם אפשר לתת נורופן לילדים יש אחרי הנר (חצי שעה..) אם לא יורד החום ?

    תודה רבה,
    הילי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הילי שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    01/04/2010

    האם ככה צריך להוריד החום שגבוה ולחכות ?
    יכולים. זה לא מסוכן בכלל

    לא הייתי עושה לו בדיקות

    למשקל כזה נר של 150 מתאים

    יכוליןם לתת נורופן ואכמול ביחד

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות ספירת דם

    הילי
    01/04/2010

    היי,
    תודה על התשובה..

    עשינו ספירת דם גם בגלל גיל שנה וגם בגלל המחלה..:

    אילו הנתונים, אשמח לחוות :
    הקידבה םש
    13.7 WBC K/ul
    4.33 M/ul RBC
    12.6 g/dl HB
    35.9 % HCT
    29.1 pg MCH
    35.1 g/dl MCHC
    82.9 fL MCV
    62.7 % NEUT%
    25.9 % LYM%
    10.2 % MONO%
    1.1 % EOS %
    0.1 % BASO %
    8.6 K/ul NEUT.abs


    3.6 K/ul LYMP.abs
    1.4 K/ul MONO.abs
    0.1 K/ul EOS.abs
    0.0 K/ul BASO abs
    360 K/ul PLT
    11.0 fL MPV

    המון תודה,
    הילי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תקין

    ד''ר קווין שרייבר
    02/04/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום