מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כל שלושה ימים חום-תינוק בן שנההילי28/03/2010
היי,
לבני היה לפני כשבוע וחצי חום של כמעט 38 שירד לבד,
מאז היה מצונן ועם שיעול לפני כ-5 ימים היינו אצל הרופא שלא מצא כלום בריאות.
לפני 3 ימים פתאום היה לו חום של 39, נתתי לו נר של 80 ירד לו החום והמשיך להיות מנוזל ומידי פעם משתעל.
בשלושה ימים האחרונים היה קצת מנוזל ועם שיעול מידי פעם אך ללא חום.
והיום בלילה שוה עלה לו החום ל-38.5
האם זה הגיוני שתינוק ככה חולה ומידי פעם החום עולה לו ? האם מספיק לתת נר שהחום ירד או שאולי צריך טיפול אנטיביוטי? (פניה שוה לרופא שיבדוק ?)
או לחכות שיעבור ?
האם זה וירוס וצריך סבלנות או שיכול להיות חיידק?
אני בעיקר לא יודעת אם לפנות לרופא שוב כי כל הזמן שהלכתי לרופא הוא נדבר לי במרפאה במשהו..
ועוד דבר- האם יש קשר בין הפסקת הנקה לבין חולי- כי מאז שהפסקתי להניק אותו (לפני כחודש וחצי) הוא כל הזמן חולה..
אשמח לשמוע חוות דעת ויעוץ,
תודה, הילי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הילי שלום
ד''ר קווין שרייבר29/03/2010האם זה הגיוני שתינוק ככה חולה ומידי פעם החום עולה לו ?
בבדאי!
האם מספיק לתת נר שהחום ירד או שאולי צריך טיפול אנטיביוטי?
אין קשר בין אנטיביוטיקה ואכמול
(פניה שוה לרופא שיבדוק ?)
או לחכות שיעבור ?
הייתי מחכה עוד יומיים שלושה
האם זה וירוס וצריך סבלנות או שיכול להיות חיידק?
כן!
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך- חום
הילי31/03/2010תודה על התשובה..
בהמשך, הייתי אצל רופא כשהחום ירד, הריאות , הגרון היה תקין (לפני שלושה ימים)
ישר אחרי שחזרנו מהרופא חזר לו החום והורדנו שוב עם נר אקמול, ואתמול בלילה (לאחר שלושה ימים חזר החום והפעם היה 39.5, נתנו לו נר בלילה וגם נר בבוקר כי החום שוב טיפס ל39.3..
האם ככה צריך להוריד החום שגבוה ולחכות ? לא עושים לתינוקות בדיקות דם אולי , משהו ? לראות שהכל תקין ?הוא כבר שבועיים ככה כל יומיים שלושה החום עולה.. זה מתחיל להפחיד אותי..
ועוד שאלה, הוא בן שנה ושוקל 9.5 , איזה נר אקמולי צריך לתת לו 80, או 150 ?
והאם אפשר לתת נורופן לילדים יש אחרי הנר (חצי שעה..) אם לא יורד החום ?
תודה רבה,
הילי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההילי שלום
ד''ר קווין שרייבר01/04/2010האם ככה צריך להוריד החום שגבוה ולחכות ?
יכולים. זה לא מסוכן בכלל
לא הייתי עושה לו בדיקות
למשקל כזה נר של 150 מתאים
יכוליןם לתת נורופן ואכמול ביחד
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות ספירת דם
הילי01/04/2010היי,
תודה על התשובה..
עשינו ספירת דם גם בגלל גיל שנה וגם בגלל המחלה..:
אילו הנתונים, אשמח לחוות :
הקידבה םש
13.7 WBC K/ul
4.33 M/ul RBC
12.6 g/dl HB
35.9 % HCT
29.1 pg MCH
35.1 g/dl MCHC
82.9 fL MCV
62.7 % NEUT%
25.9 % LYM%
10.2 % MONO%
1.1 % EOS %
0.1 % BASO %
8.6 K/ul NEUT.abs
3.6 K/ul LYMP.abs
1.4 K/ul MONO.abs
0.1 K/ul EOS.abs
0.0 K/ul BASO abs
360 K/ul PLT
11.0 fL MPV
המון תודה,
הילי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתקין
ד''ר קווין שרייבר02/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
