חום נמוך ממושך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חום נמוך ממושך
    אורית
    04/04/2010

    שלום רב,
    בני בן שנתיים וחצי. יש לו חום של בין 37 ל-38 כבר שבוע וחצי. לפני שבוע וחצי הוא היה מנוזל וקצת השתעל (רופאה שבדקה אותו אמרה שהיא רואה שקדים מוגדלים ותפליט מוגלתי) אבל הנזלת והשיעול עברו והרופאה היום אמרה שהיא לא רואה שום דבר מיוחד בגרון ובאוזניים וגם הריאות בסדר. כמו כן אין לו ירידה משמעותית בתאבון (ירידה מועטה בתאבון). האם עלי לדאוג בגלל שהחום לא עובר?
    אציין כי מאז שהוא תינוק היתה לו בעיה של ויסות חום הגוף - בגיל צעיר מאוד לאחר אקמול שניתן לו לאחר חום גבוה הוא היה מוריד חום למתחת ל-36 בכל פעם והיה צורך לחמם אותו. כמו כן היו מקרים בודדים של העלאת חום שלא מלווה בשום סימפטומים ואח"כ החום פשוט עבר.
    האם לדעתך יתכן ומדובר בבעיה של ויסות חום?
    מה יכולה להיות הסיבה לחום הממושך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חום נמוך ממושך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ' יצחק לוי
    05/04/2010

    במידה והילד מתפקד כרגיל ובדיקת הרופאה היתה תקינה, אין צורך בבדיקות או התערבויות נוספות אלא במעקב בלבד.
    אם החום עולה מאוד מציע להבדק שוב ולערות מספר בדיקות בסיסיות כמו ספירת דם , מדדי דלקת ובדיקת שתן.
    לפי תיאורך לא נראה לי סיבה מיוחדת לדאגה.
    תודה
    שלך
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום