שואלת שוב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שואלת שוב
    הדס
    13/05/2010

    אני אמא לשניים: בת שנתיים ובן חודש.
    התינוק שלי (בן חודש) מאוד לא רגוע והרופא איבחן זאת כהאכלת יתר שגורמת לגזים. אני מניקה אותו בלבד והוא עלה קילו וחצי בחודש.
    הטיפול לפי הרופא הוא מרווחים של לא פחות מ-3 שעות בין הנקה להנקה וטיפות סימיקול להקלה על הגזים.
    הוא מאוד לא רגוע במשל כל שעות היום אך שיא השיאים הוא בים השעות 8 בערב ל-1 בלילה, אנחנו כבר מיואשים, הוא פשוט צורח ללא הפסקה ןאנחנו מתהלכים איתו על הידיים בכל הבית, הוא נרגע לכמה דקותת והכל חוזר.
    יש לציין שמ-1 הוא נרדם (קבוע!!!) עד 4 בבוקר, שזאת התקופה הארוכה ביותר שהוא (ואני...) ישן.
    שאלתי היא: האם מדובר בתופעה נורמלית? והאם הטיפול הגיוני?
    בנוסף הפסקתי לאכול מוצרי חלב למשך כמה ימים ולא ראיתי שום שיפור, האם כדאי להמשיך להימנע ממוצרי חלב?
    תודה מראש


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שואלת שוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדס שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    13/05/2010

    האם מדובר בתופעה נורמלית?
    נשמע כמו COLIC
    נורמלי לא. מסוכן לא

    והאם הטיפול הגיוני?
    נשמע הגיוני

    בנוסף הפסקתי לאכול מוצרי חלב למשך כמה ימים ולא ראיתי שום שיפור, האם כדאי להמשיך להימנע ממוצרי חלב?
    לא. זה ישגעה אותך!

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום