מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בייבי סנסמרב23/05/2010
שלום רב,
ביתי בת 4 חודשים. עד גיל 3 וחצי חודשים ישנה בעריסה בחדר שלנו עם בייבי סנס והמכשיר לא צפצף אפילו פעם אחת. לפני שבועיים העברנו אותה למיטת תינוק בחדר של ביתנו הבכורה ומאז צפצף 4 פעמים בלילות שונים.
בכל פעם שהאזעקה עבדה רצנו לתינוקת וראינו שהיא ברוך השם נושמת ואינה כחולה.
ניסינו להזיז את המיקום של הפלטות אבל עדיין צפצף. יש לציין שאני משכיבה אותה על הגב אבל היא מתהפכת לצד באופן עצמאי ונצמדת מאד לדופן המיטה.
האם יש להניח שהמכשיר אינו תקין ו/או לא קורא את הנשימות שלה בגלל ההיצמדות לדופן המיטה או
שצריך לבדוק את הילדה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למירב
לילך23/05/2010היי מירב, הבת שלי בת 4.5 חודשים. גם לי הייתה את אותה הבעיה בדיוק, פשוט מאוד ניסינו את הבייבי סנס רק עם פלטה אחת במיטת תינוק וזה לא מצפצף, היא מתהפכת לצד ונצמדת למגן ראש, לפעמים היא מתהפכת 180 מעלות ועדיין המכשיר לא מצפצף. במעבדה של היבואן אמרו לי שאין בעיה להשתמש בפלטה אחת אם 2 הפלטות ביחד מצפצפות. עשינו מס' ניסיונות וניראה שהמכשיר קולט את נשימות התינוק (על כל המיטה) גם כשיש פלטה אחת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהללילך
מרב23/05/2010גם לך היו מלא אזעקות שווא? אני כבר התחלתי לפחד שמשהו עם הילדה לא בסדר..
וזה בטוח בסדר לשים רק פלטה אחת? איך מיקמת אותה- לאורך או לרוחב?
תודה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמרב
לילך23/05/2010היו לי אזעקות שווא בלילה, וגם כמה שניות אחרי שהנחתי אותה במיטה. לבסוף גילינו שעם פלטה אחת זה עובד יותר טוב, שמתי את הפלטה פחות או יותר מתחת למיקום שבו היא ישנה וגם כשהיא זזה זה לא מצפצף. בינתיים כבר חודש וחצי וזה לא מצפצף. טפו-טפו-טפו. מידי פעם אני עושה טסטים, מרימה אותה כדי לראות שזה מצפצף (כשהיא ערה במיטה) ובמילא בעוד חודש זה כבר לא יועיל - כשתתחיל להתהפך על הבטן לבד ולזוז המון... יש לי המון חברות שלא משתמשות בבייבי סנס אפילו לא בעריסה. זה יותר כדי להרגיע את ההורים ההיסטריים, אני הייתי מוותרת על זה אבל בעלי לחוץ :) בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמרב שלום
ד''ר קווין שרייבר24/05/2010אין סיבה לדאגהץ זה ידוע שזה קורהץ לאיזה שהוא סיבה זה לא לא מזהה את נשימותה
לא צריכים בדיקת רופא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)