כמה שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמה שאלות
    מרב
    26/05/2010

    שלום רב,
    ביתי בת 4 וחצי חודשים. ניזונה מהנקה מלאה. יש לי כמה שאלות:
    1.עד כה קיבלה רק פעמים נדירות בקבוק עם תמ"ל (אני לא מסתדרת עם שאיבה) והיא אכלה באותן הפעמים רק 60cc בהאכלה.
    מיותר לציין שהיא נהיית רעבה מהר מאד, ולא מסכימה לקחת בקבוק נוסף. כך יוצא שאני לא יכולה לעזוב אותה מדי פעם לפרקי זמן ארוכים יותר כי אני מייד מוזעקת הביתה. אני עדיין לא רוצה לגמול אותה כי אני חוזרת לעבודה רק בעוד 3 חודשים, אבל הייתי רוצה שהיא תתרגל לאכול כמות גדולה יותר בעת האכלה מבקבוק. האם יש דרך לעשות זאת?
    2. התחלתי לעשות לה טעימות מזון מוצק. בהנחיות משרד הבריאות ממליצים על 1-2 כפיות אבל הילדה רוצה יותר ובוכה כשאני מפסיקה להאכיל אותה. האם אפשר לתת יותר?
    3. עד מתי ניתן לחסן אותה נגד נגיף הרוטה?
    תודה,
    מרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמה שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרב שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    28/05/2010

    האם יש דרך לעשות זאת?
    זה לא נחמד, אבל לפעמים הם צריכים לבכות עד שהאסימון נופל והם אוכלים יותר. יותר קשה אם אצת לא רוצה לגמול להנקה עכשיו

    האם אפשר לתת יותר?
    יכולים לתת לה יותר

    עד מתי ניתן לחסן אותה נגד נגיף הרוטה?
    זה קצת מאוחר אבל אפשר עד ח24 שבועות

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום