בת חודשיים-בכי לא פוסק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת חודשיים-בכי לא פוסק
    עינב
    03/06/2010

    שלום, בתי בת חודשיים וחצי, היא לא מפסיקה לבכות... החלפנו תחליפי חלב, תחילה ללא לקטוז ולאחר מכן נוטרימגן וללא שיפור כלל במצבה.
    היום הלכנו לרופא אחר שהחזיר אותנו לתחליף חלב רגיל (אומר כי אין כל רגישות).
    הוא מניח כי זה ריפלוקס למרות שאינה פולטת כלל!!! קיבלנו לנסות סירופ זנטק ל-48 שעות על מנת לוודא או לשלול ריפלוקס..
    חשוב לציין כי ברגע שנוגעים לילדה בבטן היא ממש מתקפלת, בנוסך, לעיתים רחוקות יש לה פליטה שקופה לחלוטין...
    בנוסף נאמר לנו לבדוק בעוד יומיים אבנים בכיס המרה... (אם נגלה שזה לא ריפלוקס)
    הילדה הכפילה ממשקל הלידה, בדיקות דם ושתן תקינות.
    מה עושים, הילדה מתפתלת וסובלת מאוד ואף אחד לא עולה על הבעיה למרות שכולם אומרים כי אין ספק שקיימת בעיה וזה לא גזים רגילים...
    תודה רבה
    עינב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת חודשיים-בכי לא פוסק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ' יצחק לוי
    05/06/2010

    נראה כיצד ישפיע הזנטק בעוד מספר ימים,
    אולטרה סאונד בטן סקירה יקדם אותנו
    נראה לי שבסוף הבירור לא יימצא דבר והתקופה הקשה תעבור
    שלך
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום