שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלות
    שרון
    11/06/2010

    שלום רב
    בתי בת 7 שבועות ומטרידים אותי מאוד מספר דברים:

    יש ימים רבים בהם יש לה התקפי בכי ללא סיבה נראית לעין. הבכי נראה לי חריג שכן בד"כ לוקח 10-20 דקות להרגיע אותה, היא צורחת בחוזקה עוצמת עיניים, הפרצוף שלה נעשה אדום, היא מתפתלת חזק ומותחת חזק את הרגליים שלה. האם זה נורמאלי? מה מעיד זה שהיא מותחת ככה את הרגליים בחוזקה (לפעמים היא עושה את זה גם כשהיא לא בוכה)?

    כשהיא אוכלת פעמים רבות בסיום האוכל היא מאוד לא שקטה, מתפתלת ולעיתים בוכה. (אנחנו נותנים לה פורמולה מסויה). נתנו לה במשך 3 שבועות תרופה נגד רפלוקס והפסקנו לפני כמה ימים כי חבל לי לתת לתינוקת תרופה אם לא ברור שזו בכלל הבעיה.

    פעמים רבות כשהיא ערה היא בוכה ובפעמים המעטות שבהם היא ערה ולא בוכה היא לא שוכבת בשקט אלא מנופפת ברגליים ובידיים בחוזקה ולפעמים גם מתנשפת מהר.

    האם התסמינים האלו מעידים על משהו? קוליק? רפלוקס?
    מאוד מתסכל וכואב לראות את פרצי הבכי האלו ולדעת שאין מה לעשות.

    תטדה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ' יצחק לוי
    12/06/2010

    שרון שלום,
    כל התופעות שאת מתארת נורמליות לגיל הזה,
    לאי שקט יש הרבה סיבות אפשריות החל מגזים, קוליק, עועד
    כל עוד אין חום, תיאבון תקין , אים שלשולים או הקאות והתינוק עולה במשקל, הרי שלא מדובר במחלה,
    לנסות לערסל אותו בזמן האי שקט, עיסוי קל , שיר או סיפור להוריד מתחים המקרינים עליו, אוירה שקטה ונינוחה והכל יסתדר
    שלך
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום