כאבי בטן חזקים ...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי בטן חזקים ...
    שמרית
    29/06/2010

    שלום.
    בני בן חודש וחצי, מאז היותו בן שבוע סובל מכאבי בטן קשים בערך חצי שעה אחרי האוכל, בהתייעצות מול רופאת משפחה ניסיתי לעבור מסימלאק למטרנה בהדרגה אך הבכי והתכווציות התגברו והתעצמו, מהסיבה שעברנו לנוטרמיגן שדי שינה את תדירות הבכי , הילד בוכה פחות שעות ביום ויש לו כל יום יציאה.
    הבעיה כרגע היא שהילד בזמן האוכל צורח ומתכווץ התחושה היא שמשהו ממש כואב לו , הוא מנסה לאכול מפסיק מיד בבכי צרחני של כאב, זה לא קורה בכל ארוחה אולי בשלוש מתוך השמונה ביום.
    אשמח לדעת אם יש אוכל מגביל לזה של תינוקות רגישים, ומה יכולה להיות הסיבה לבכי בזמן הארוחה,מאחר והילד בוכה הרבה זה גוזל משנתו כי הוא גם מתעורר מכאבים ומותח את הרגליים
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי בטן חזקים ...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמרית שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    29/06/2010

    זה נשמע כמו סיפור של ריפלוקס )reflux .

    כדאי להיות במעקב עם רופא ילךדים לראות מה לעשות
    קורנפלור?
    זנטק?


    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום